ما، سمورهای آبی، از دل سختترین مسیرها برخاستیم، درست از نقطه صفر. دستخالی، اما با رویایی بزرگ که در نگاه ما میدرخشید. در سفری که آغاز کردیم، هر قطره تلاش، موجی ساخت و هر گام کوچک، پلی شد به سوی فردایی بزرگتر.
در آترز، هر پیکسل، هر خط، هر کلمه و هر نت موسیقی قصهای دارد؛ قصهای که آغازش شاید صفر باشد، اما پایانش همیشه صد است. اینجا جایی است که دیروزها به تجربه و امروزها به نقطه عطف تبدیل میشوند.
در مسیری که هر روز، روزی نو میسازد و هر رؤیا، جرقهای برای آغاز است. ما میگوییم: ‘یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای آنکه مخاطب آتر بتواند آتر را بشناسد و هویت او را درک کند، لازم است این هویت در تمام نقاط تماس برند با مخاطبانش، متناسب با ویژگی های آن نقطه تماس، تجلی پیدا کند و فرصت بروز و ظهور داشته باشد.
لوگوی OTTER مهمترین عنصر بصری برند است که آتر را از رقبای خود و سایر شرکتها متمایز میکند. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری این لوگو را براساس حرف O بهعنوان حرف اول نام برند دیزاین کردهایم که به آن «مونوگرام» میگوییم. به بخش نوشتاری لوگو (شامل نام برند به زبان انگلیسی) «لوگوتایپ» گفته میشود. درنهایت از ترکیب این دو بخش در کنار هم «لوگو» ساخته میشود.
در این پالت، رنگ زرد و آبی بهعنوان رنگ مرکزی حضور دارند. از رنگهای زرد بهعنوان رنگهای تکمیلی در کنار دو تونالیته ی آبی استفاده میکنیم. همچنین تونالیته های خاکستری به عنوان رنگ های خنثی در این پالت استفاده میشوند.
* نکته حائز اهمیت این است که رنگ ها همیشه بصورت تخت و بدون هیچ سایه روشن و گرادینتی باید مورد استفاده قرار گیرند.
در این پال رنگ آبی رویال با زرد کهربایی و آبی روشن تر با زرد شارپ تر درکنار هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
برای رعایت اصل خوانایی، لازم است تنها از ترکیبهای رنگی مجاز متن و پسزمینه استفاده کنیم. این ترکیبهای رنگی عبارتند از:
خوانایی اصل اساسی تایپوگرافی است. همه عوامل تایپوگرافیک از جمله فاصله حروف، فاصله بین سطرها، ترازبندی متن را بهگونهای تنظیم میکنیم که محتوای متنی در خواناترین حالت ممکن به مخاطب ارائه شود.
محتوای متنی همیشه در چندین سطح از اولویت و اهمیت تدوین و ارائه میشود. در تایپوگرافی با کمک ویژگیهایی مثل اندازه متن، وزن فونت، عناصر گرافیکی و… راهحلی ارائه میدهیم تا سطوح مختلف محتوا به همان ترتیب اهمیت به مخاطب منتقل شود.
وزنهای مختلف برای عناوین و متنها.
بصورت مکمل فقط در نوشتار عنوان ها ( سوشال مدیا)
وزنهای مختلف برای عناوین و متنها.
این فرم همیشه ثابت و بدون تغییر زاویه و جابه جایی رنگ ها استفاده می شود.
مهم ترین و پر تکرارترین شکل در هویت بصری آتر است.
دایره با حالت های گوناگون توپر، توخالی، با ضخامت هایگوناگون، تکرار شونده یا بصورت تصویری متناسب با موضوع مورد استفاده قرار میگیرد.
نوشتن عنوان بصورت فرم دایره
تصویر درهم تنیده چندین دایره و برش و تشکیل دایره جدید
دایره به صورت تصویری از لنز دوربین بصورت خطی و ساده استفاده شده
ما، سمورهای آبی، از دل سختترین مسیرها برخاستیم، درست از نقطه صفر. دستخالی، اما با رویایی بزرگ که در نگاه ما میدرخشید. در سفری که آغاز کردیم، هر قطره تلاش، موجی ساخت و هر گام کوچک، پلی شد به سوی فردایی بزرگتر.
در آترز، هر پیکسل، هر خط، هر کلمه و هر نت موسیقی قصهای دارد؛ قصهای که آغازش شاید صفر باشد، اما پایانش همیشه صد است. اینجا جایی است که دیروزها به تجربه و امروزها به نقطه عطف تبدیل میشوند.
در مسیری که هر روز، روزی نو میسازد و هر رؤیا، جرقهای برای آغاز است. ما میگوییم: ‘یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای آنکه مخاطب آتر بتواند آتر را بشناسد و هویت او را درک کند، لازم است این هویت در تمام نقاط تماس برند با مخاطبانش، متناسب با ویژگی های آن نقطه تماس، تجلی پیدا کند و فرصت بروز و ظهور داشته باشد.
لوگوی OTTER مهمترین عنصر بصری برند است که آتر را از رقبای خود و سایر شرکتها متمایز میکند. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری این لوگو را براساس حرف O بهعنوان حرف اول نام برند دیزاین کردهایم که به آن «مونوگرام» میگوییم. به بخش نوشتاری لوگو (شامل نام برند به زبان انگلیسی) «لوگوتایپ» گفته میشود. درنهایت از ترکیب این دو بخش در کنار هم «لوگو» ساخته میشود.
در این پالت، رنگ زرد و آبی بهعنوان رنگ مرکزی حضور دارند. از رنگهای زرد بهعنوان رنگهای تکمیلی در کنار دو تونالیته ی آبی استفاده میکنیم. همچنین تونالیته های خاکستری به عنوان رنگ های خنثی در این پالت استفاده میشوند.
* نکته حائز اهمیت این است که رنگ ها همیشه بصورت تخت و بدون هیچ سایه روشن و گرادینتی باید مورد استفاده قرار گیرند.
در این پال رنگ آبی رویال با زرد کهربایی و آبی روشن تر با زرد شارپ تر درکنار هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
برای رعایت اصل خوانایی، لازم است تنها از ترکیبهای رنگی مجاز متن و پسزمینه استفاده کنیم. این ترکیبهای رنگی عبارتند از:
خوانایی اصل اساسی تایپوگرافی است. همه عوامل تایپوگرافیک از جمله فاصله حروف، فاصله بین سطرها، ترازبندی متن را بهگونهای تنظیم میکنیم که محتوای متنی در خواناترین حالت ممکن به مخاطب ارائه شود.
محتوای متنی همیشه در چندین سطح از اولویت و اهمیت تدوین و ارائه میشود. در تایپوگرافی با کمک ویژگیهایی مثل اندازه متن، وزن فونت، عناصر گرافیکی و… راهحلی ارائه میدهیم تا سطوح مختلف محتوا به همان ترتیب اهمیت به مخاطب منتقل شود.
وزنهای مختلف برای عناوین و متنها.
بصورت مکمل فقط در نوشتار عنوان ها ( سوشال مدیا)
وزنهای مختلف برای عناوین و متنها.
این فرم همیشه ثابت و بدون تغییر زاویه و جابه جایی رنگ ها استفاده می شود.
مهم ترین و پر تکرارترین شکل در هویت بصری آتر است.
دایره با حالت های گوناگون توپر، توخالی، با ضخامت هایگوناگون، تکرار شونده یا بصورت تصویری متناسب با موضوع مورد استفاده قرار میگیرد.
نوشتن عنوان بصورت فرم دایره
تصویر درهم تنیده چندین دایره و برش و تشکیل دایره جدید
دایره به صورت تصویری از لنز دوربین بصورت خطی و ساده استفاده شده
به آترز خوش اومدی!
بچهها آمادهاند تا راهنمایی کنند...