راهنمای هویت برند آترز

متن سربرگ خود را وارد کنید

مقدمه

در یک نگاه

"یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه!"

  • نام برند: آترمارکتینگ (Otter Marketing)
  • سال تأسیس: ۲۰۱۸
  • مأموریت: ارائه خدمات حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال و ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمدزایی برای جوانان در ایران و بازارهای بین‌المللی.
  • چشم‌انداز: تبدیل شدن به پیشروترین آژانس بازاریابی دیجیتال در سطح بین‌المللی، با هدف رشد پایدار مشتریان و تقویت تخصص‌های محلی.

خدمات اصلی آترز

بیانیه برند آترز

ما، سمورهای آبی، از دل سخت‌ترین مسیرها برخاستیم، درست از نقطه صفر. دست‌خالی، اما با رویایی بزرگ که در نگاه ما می‌درخشید. در سفری که آغاز کردیم، هر قطره تلاش، موجی ساخت و هر گام کوچک، پلی شد به سوی فردایی بزرگ‌تر.

در آترز، هر پیکسل، هر خط، هر کلمه و هر نت موسیقی قصه‌ای دارد؛ قصه‌ای که آغازش شاید صفر باشد، اما پایانش همیشه صد است. اینجا جایی است که دیروزها به تجربه و امروزها به نقطه عطف تبدیل می‌شوند.

در مسیری که هر روز، روزی نو می‌سازد و هر رؤیا، جرقه‌ای برای آغاز است. ما می‌گوییم: ‘یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آترز شخصیتی اجتماعی، متعهد و گاهی شوخ طبع دارد؛ از یکنواختی دوری می کند و متناسب با مختصات و جایگاه ارتباط، لحن‌های مختلفی را به‌کار می گیرد؛ درست همان‌طور که یک انسان در موقعیت‌های مختلف، از لحن‌های متنوعی استفاده می‌کند. درفضای شبکه های اجتماعی لحنی دوستانه و در قراردادها و ملاقات ها لحن رسمی را برای برقرار ارتباط انتخاب می کند.

ارزش های کلامی برند :

خدمات طراحی وبسایت وردپرسی در آژانس مارکتینپ آترز

در آترز، ما معتقدیم که هر کسب‌وکاری شایسته دیده‌شدن و رشد کردن است! اما این مسیر، تنها با استراتژی، خلاقیت و همراهی مداوم هموار می‌شود.

شعار ما بر پایه‌ی چند اصل کلیدی شکل گرفته است:

بنابراین "یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه!"

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جلوه هایی از دیزاین و هویت بصری

برای آنکه مخاطب آتر بتواند آتر را بشناسد و هویت او را درک کند، لازم است این هویت در تمام نقاط تماس برند با مخاطبانش، متناسب با ویژگی های آن نقطه تماس، تجلی پیدا کند و فرصت بروز و ظهور داشته باشد.

تحلیل اولیه لوگو

لوگوی OTTER مهم‌ترین عنصر بصری برند است که آتر را از رقبای خود و سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری این لوگو را براساس حرف O به‌عنوان حرف اول نام برند دیزاین کرده‌ایم که به آن «مونوگرام» می‌گوییم. به بخش نوشتاری لوگو (شامل نام برند به زبان انگلیسی) «لوگوتایپ» گفته می‌شود. درنهایت از ترکیب این دو بخش در کنار هم «لوگو» ساخته می‌شود.

 

  • تصویر سمور (otter) در مرکز لوگو، به‌خوبی هویت ما را به نمایش می‌گذارد. این نماد نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری، خلاقیت، و کار گروهی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد.
  • حلقه‌های رنگی زرد و آبی: این دو حلقه حس پویایی، حرکت و تکامل را القا می‌کنند. زرد و آبی معمولاً برای بیان خوش‌بینی (زرد) و اعتماد و نوآوری (آبی) استفاده میشوند.

نسبت رنگی

در این پالت، رنگ زرد و آبی به‌عنوان رنگ مرکزی حضور دارند. از رنگ‌های زرد به‌عنوان رنگ‌های تکمیلی در کنار دو تونالیته ی آبی استفاده می‌کنیم. همچنین تونالیته های خاکستری به عنوان رنگ های خنثی در این پالت استفاده میشوند.

* نکته حائز اهمیت این است که رنگ ها همیشه بصورت تخت و بدون هیچ سایه روشن و گرادینتی باید مورد استفاده قرار گیرند.

در این پال رنگ آبی رویال با زرد کهربایی و آبی روشن تر با زرد شارپ تر درکنار هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

خوانایی رنگ

برای رعایت اصل خوانایی، لازم است تنها از ترکیب‌های رنگی مجاز متن و پس‌زمینه استفاده کنیم. این ترکیب‌های رنگی عبارتند از:

  • رنگ های روشن و درخشنده مثل سفید و زرد و آبی به روی زمینه های تیره مانند مشکی و آبی تیره و بلعکس مجاز است.
  • استفاده از رنگ های تیره به روی زمینه تیره و رنگ های روشن ه روی زمینه روشن غیر مجاز است.

قواعد اساسی تایپوگرافی

خوانا بودن

خوانایی اصل اساسی تایپوگرافی است. همه عوامل تایپوگرافیک از جمله فاصله حروف، فاصله بین سطرها، ترازبندی متن را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که محتوای متنی در خواناترین حالت ممکن به مخاطب ارائه شود.

رعایت سلسله‌مراتب محتوا

محتوای متنی همیشه در چندین سطح از اولویت و اهمیت تدوین و ارائه می‌شود. در تایپوگرافی با کمک ویژگی‌هایی مثل اندازه متن، وزن فونت، عناصر گرافیکی و… راه‌حلی ارائه می‌دهیم تا سطوح مختلف محتوا به همان ترتیب اهمیت به مخاطب منتقل شود.

تایپ فارسی و انگلیسی

فارسی:

  • یکان بخ

وزن‌های مختلف برای عناوین و  متن‌ها.

  •  سینما

بصورت مکمل فقط در نوشتار عنوان ها ( سوشال مدیا)

انگلیسی:

  • مونتسرات(Montserrat)

وزن‌های مختلف برای عناوین و  متن‌ها.

شکل ها

  • فرم دو خط ممتد زاویه دار

این فرم همیشه ثابت و بدون تغییر زاویه و جابه جایی رنگ ها استفاده می شود.

  • فرم دایره

مهم ترین و پر تکرارترین شکل در هویت بصری آتر است.
دایره با حالت های گوناگون توپر، توخالی، با ضخامت هایگوناگون، تکرار شونده یا بصورت تصویری متناسب با موضوع مورد استفاده قرار میگیرد.

تصویر ۳

نوشتن عنوان بصورت فرم دایره

تصویر ۲

تصویر درهم تنیده چندین دایره و برش و تشکیل دایره جدید

تصویر ۱

دایره به صورت تصویری از لنز دوربین بصورت خطی و ساده استفاده شده

متن سربرگ خود را وارد کنید

مقدمه

در یک نگاه

"یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه!"

  • نام برند: آترمارکتینگ (Otter Marketing)
  • سال تأسیس: ۲۰۱۸
  • مأموریت: ارائه خدمات حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال و ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمدزایی برای جوانان در ایران و بازارهای بین‌المللی.
  • چشم‌انداز: تبدیل شدن به پیشروترین آژانس بازاریابی دیجیتال در سطح بین‌المللی، با هدف رشد پایدار مشتریان و تقویت تخصص‌های محلی.

خدمات اصلی آترز

بیانیه برند آترز

ما، سمورهای آبی، از دل سخت‌ترین مسیرها برخاستیم، درست از نقطه صفر. دست‌خالی، اما با رویایی بزرگ که در نگاه ما می‌درخشید. در سفری که آغاز کردیم، هر قطره تلاش، موجی ساخت و هر گام کوچک، پلی شد به سوی فردایی بزرگ‌تر.

در آترز، هر پیکسل، هر خط، هر کلمه و هر نت موسیقی قصه‌ای دارد؛ قصه‌ای که آغازش شاید صفر باشد، اما پایانش همیشه صد است. اینجا جایی است که دیروزها به تجربه و امروزها به نقطه عطف تبدیل می‌شوند.

در مسیری که هر روز، روزی نو می‌سازد و هر رؤیا، جرقه‌ای برای آغاز است. ما می‌گوییم: ‘یک روز، روز تو خواهد بود، چرا امروز نباشه؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آترز شخصیتی اجتماعی، متعهد و گاهی شوخ طبع دارد؛ از یکنواختی دوری می کند و متناسب با مختصات و جایگاه ارتباط، لحن‌های مختلفی را به‌کار می گیرد؛ درست همان‌طور که یک انسان در موقعیت‌های مختلف، از لحن‌های متنوعی استفاده می‌کند. درفضای شبکه های اجتماعی لحنی دوستانه و در قراردادها و ملاقات ها لحن رسمی را برای برقرار ارتباط انتخاب می کند.

ارزش های کلامی برند :

خدمات طراحی وبسایت وردپرسی در آژانس مارکتینپ آترز

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جلوه هایی از دیزاین و هویت بصری

برای آنکه مخاطب آتر بتواند آتر را بشناسد و هویت او را درک کند، لازم است این هویت در تمام نقاط تماس برند با مخاطبانش، متناسب با ویژگی های آن نقطه تماس، تجلی پیدا کند و فرصت بروز و ظهور داشته باشد.

تحلیل اولیه لوگو

لوگوی OTTER مهم‌ترین عنصر بصری برند است که آتر را از رقبای خود و سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری این لوگو را براساس حرف O به‌عنوان حرف اول نام برند دیزاین کرده‌ایم که به آن «مونوگرام» می‌گوییم. به بخش نوشتاری لوگو (شامل نام برند به زبان انگلیسی) «لوگوتایپ» گفته می‌شود. درنهایت از ترکیب این دو بخش در کنار هم «لوگو» ساخته می‌شود.

 

  • تصویر سمور (otter) در مرکز لوگو، به‌خوبی هویت ما را به نمایش می‌گذارد. این نماد نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری، خلاقیت، و کار گروهی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد.
  • حلقه‌های رنگی زرد و آبی: این دو حلقه حس پویایی، حرکت و تکامل را القا می‌کنند. زرد و آبی معمولاً برای بیان خوش‌بینی (زرد) و اعتماد و نوآوری (آبی) استفاده میشوند.

نسبت رنگی

در این پالت، رنگ زرد و آبی به‌عنوان رنگ مرکزی حضور دارند. از رنگ‌های زرد به‌عنوان رنگ‌های تکمیلی در کنار دو تونالیته ی آبی استفاده می‌کنیم. همچنین تونالیته های خاکستری به عنوان رنگ های خنثی در این پالت استفاده میشوند.

* نکته حائز اهمیت این است که رنگ ها همیشه بصورت تخت و بدون هیچ سایه روشن و گرادینتی باید مورد استفاده قرار گیرند.

در این پال رنگ آبی رویال با زرد کهربایی و آبی روشن تر با زرد شارپ تر درکنار هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

خوانایی رنگ

برای رعایت اصل خوانایی، لازم است تنها از ترکیب‌های رنگی مجاز متن و پس‌زمینه استفاده کنیم. این ترکیب‌های رنگی عبارتند از:

  • رنگ های روشن و درخشنده مثل سفید و زرد و آبی به روی زمینه های تیره مانند مشکی و آبی تیره و بلعکس مجاز است.
  • استفاده از رنگ های تیره به روی زمینه تیره و رنگ های روشن ه روی زمینه روشن غیر مجاز است.

قواعد اساسی تایپوگرافی

خوانا بودن

خوانایی اصل اساسی تایپوگرافی است. همه عوامل تایپوگرافیک از جمله فاصله حروف، فاصله بین سطرها، ترازبندی متن را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که محتوای متنی در خواناترین حالت ممکن به مخاطب ارائه شود.

رعایت سلسله‌مراتب محتوا

محتوای متنی همیشه در چندین سطح از اولویت و اهمیت تدوین و ارائه می‌شود. در تایپوگرافی با کمک ویژگی‌هایی مثل اندازه متن، وزن فونت، عناصر گرافیکی و… راه‌حلی ارائه می‌دهیم تا سطوح مختلف محتوا به همان ترتیب اهمیت به مخاطب منتقل شود.

تایپ فارسی و انگلیسی

فارسی:

  • یکان بخ

وزن‌های مختلف برای عناوین و  متن‌ها.

  •  سینما

بصورت مکمل فقط در نوشتار عنوان ها ( سوشال مدیا)

انگلیسی:

  • مونتسرات(Montserrat)

وزن‌های مختلف برای عناوین و  متن‌ها.

شکل ها

  • فرم دو خط ممتد زاویه دار

این فرم همیشه ثابت و بدون تغییر زاویه و جابه جایی رنگ ها استفاده می شود.

  • فرم دایره

مهم ترین و پر تکرارترین شکل در هویت بصری آتر است.
دایره با حالت های گوناگون توپر، توخالی، با ضخامت هایگوناگون، تکرار شونده یا بصورت تصویری متناسب با موضوع مورد استفاده قرار میگیرد.

تصویر ۳

نوشتن عنوان بصورت فرم دایره

تصویر ۲

تصویر درهم تنیده چندین دایره و برش و تشکیل دایره جدید

تصویر ۱

دایره به صورت تصویری از لنز دوربین بصورت خطی و ساده استفاده شده

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟