خدمات پادکست و موسیقی اختصاصی

پادکست یک ابزار برای یادگیری یا یک ابزار برای لذت بردن از محتوا است! حالا اینکه محتوا چه موضوعی داشته باشد بحثش جداست! پادکست مجموعه‌ای از چند محتوای ضبط شده درباره یک موضوع خاص است که براساس ترتیب زمانی برای دانلود در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد.

موسیقی، هنر بیان احساسات به وسیلهٔ صداهاست که مهم‌ترین عوامل اون صدا و ریتم هستن و همچنین دانش ترکیب صداها به گونه‌ای که خوش‌آیند باشه و سبب انبساط و انقلاب روان بشه.

خدمات پادکست و موسیقی | آژانس مارکتینگ آترز

مراحل سفارش خدمات خدمات پادکست و موسیقی​ از آژانس آترز

طراحی لوگو در اصفهان | آژانس مارکتینگ آترز

موسیقی متن ویدئو چیست و چه کاربردی دارد؟

موسیقی فیلم یا موسیقی متن فیلم به موسیقی‌ای گفته میشه که منحصراً برای یک فیلم سینمایی یا مجموعه تلویزیونی نوشته شده و بخشی از ساندتِرَک یا مجموعه صداهای ضبط شده بر روی یک فیلم هست.

اگه بخواهیم دقیق تر بگیم، موسیقی متن؛ موسیقی ویژه ای است که برای فیلم با توجه به مشخصه های مضمونی وساختاری آن توسط آهنگساز نوشته میشه. قبل از دوره ی ناطق، موسیقی فیلم توسط نوازندگان به صورت زنده وبه شکل بداهه نوازی درسالن سینما نواخته میشد.

موسیقی فیلم یک گرایش مجزا درهنرموسیقی به‌شمارمیاد و قدمت اون به مقطع پیدایش هنر سینما برمیگرده. ماکس اشتاینر، اریک ولفگانگ کورنگلد وآلفرد نیومن از پیش‌گامان نگارش موسیقی برای فیلم بودندوبیش ازدیگرآهنگسازان در قوام بخشیدن به اون نقش داشتند.

آهنگسازی بر خلاف تعریف عمومی تنها منوط به ساخت ملودی ها نیست بلکه دانش موسیقی سازی و خلاقیت در زمینه ارتباط با انسان یکی از اصول مهمیست که یک موسیقی ساز باید در نظر داشته باشه .

لذا در طراحی ساخت موسیقی فیلم باید به این نکته توجه کرد تا متناسب داستان فیلم موسیقی هم موازی حس اتفاقات را به ببینده منتقل کند.

به عبارتی میشه گفت که : موسیقی فیلم واصف موسیقایی از موقعیت و روند یک داستان است و نقش بسزایی در تکامل هیجانات و احساسات یک اثر نمایشی بازی میکنه.

پکیج اختصاصی برند

شروع یک شرکت مستقل نیازمند تبلیغات مستقل به خود نیز هست. وقتی شما یک تیزر یا پادکستی تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خودتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، با مخاطبتان را بوسیله‌ی هنر ارتباط برقرار می‌کنید و این تاثیر تولید محتوا را در امر تبلیغات و بازاریابی نشان می‌دهد.

حال اگر یک موسیقی یا موزیک مانند لوگوی شرکت شما اختصاصی باشد نه تنها اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد بلکه شما را در ذهن مشتریانتان ثبت خواهد کرد.

محتوای صوتی شبکه های اجتماعی

با تولید این نوع محتوا میتونید تا حد زیادی خودتان، محصولتان و برندتان را به افراد در جامعه معرفی کنید. ضمن اینکه میتونید با تولید محتوای آموزشی صوتی برای خود ارزش‌آفرینی کنید. ارزش‌آفرینی رمز موفقیت شما در جهت توسعه و سود بیشتر خواهد بود.

وقتی به کمپین‌های بازاریابی دیجیتال فکر می‌کنیم، بلافاصله تبلیغات متنی، بنر‌ها، تصاویر قدرتمند و تبلیغات ویدیویی جذاب را به خاطر میاریم. ولی صدا و صوت در کجای این محتوا‌ها قرار می‌گیره؟ صوت بخش جدایی‌ناپذیر از تبلیغات دیجیتال است.

صوت به خودی خود یک رسانه خاص است؛ چون به مصرف‌کننده این اجازه را میده تا محتوا رو بدون زحمت زیادی مصرف کنه. شما میتونید در حین تمیز کردن خانه به یک محتوای صوتی آموزشی گوش کنید. در ضمن شاید بدون اینکه متوجه بشید با گوش کردن به یک پادکست به محصول خاصی علاقمند شده باشید.

شما بیشتر از اونچه فکر کنید به صدا وابسته هستید، از موسیقی گرفته تا کتاب‌های صوتی، پادکست، دستیار‌های صوتی هوشمند که شما را از طریق صوت درگیر می‌کنند. شنوایی یک راه سریع و قدرتمند برای انتقال و حفظ اطلاعات مهم و جالب است.

میکس و مسترینگ و تفاوت آنها

تعریف میکس: میکس به فرایندی گفته میشه که چندین آوا وصدای ضبط ‌شده‌ی متفاوت؛ در یک یا چند کانال ادغام میشه. در هم آمیختن یا میکس آواها معمولا در استودیوهای ضبط صدا به عنوان مرحله‌ای از ساخت یک آلبوم انجام میشه. این کار را مسئول آمیختن صدا انجام می‌دهد. این اقدام معمولا در ادامه ضبط آواها و صداهای مختلف انجام می‌شود. بنابراین تنظیم همه کانال‌ها از لحاظ فرکانس ، رنگ ، زیر و بمی و… نسبت به کانال‌های دیگه در این مرحله انجام می‌شود. به عبارت دیگر میکس به معنای یکدست کردن همه ی کانال ها از لحاظ آیتم های شنیداری است.

تعریف مسترینگ: مسترینگ در واقع آخرین مرحله در روند تولید اثر موسیقیایی قبل از تکثیر در غالب نوار مغناطیسی، CD و یا DVD است. مسترینگ آخرین فرصت برای اصلاح اشکالات شنیداری آهنگ و همچنین رساندن کیفیت کار به حداکثر ممکن است به نحوی که محصول مستر شده در گستره وسیع و متنوعی از سیستم های پخش از تلفن همراه گرفته تا داخل اتومبیل، یکپارچگی و کیفیت خود را حفظ نماید. به تعبیر دیگر مسترینگ را می‌توان مرحله کنترل کیفی و همچنین دقیق‌ترین و تخصصی‌ترین مرحله در فرایند تولید یک مجموعه (آلبوم) موسیقی دانست. اهمیت این مرحله به میزانی بالاست که در کشورهای با صنعت موسیقی حرفه ای، مراکزی مجزا صرفا جهت مستر کردن پیشرفته آثار موسیقی ضبط و میکس شده دایر شده. در این نقاط جهان مهندسی مسترینگ زمینه‌ای مجزا و تخصصی در مشاغل مربوط به ساخت موسیقی است.

پادکست چیست؟

پادکست (به انگلیسی: Podcast ) یا وب‌آوا یا پادپخش یا تدوین صوتی، یک برنامه رادیویی است که از اینترنت قابل دانلود است. پادکست انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از خوراک صورت می‌گیرد، و معمولا توسط روزنامه‌نگاران بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است.

در واقع، پادکست به زبان ساده، نوعی رسانه دیجیتال محسوب می‌شود که به‌طور معمول به صورت سریالی و چند قسمته (Episodic) در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

بیشتر پادکست‌ها حول محور یک موضوع خاص هستند و مجری یا مجریان در هر قسمت در مورد آن موضوع صحبت می‌کنند.

تولید پادکست در آژانس مارکتینگ آترز

پادکست به زبان ساده یعنی صدای ضبط شده‌‌ای که در اینترنت منتشر می‌کنند و هرکسی می‌تواند به این محتوای صوتی گوش دهد. این محتوای صوتی می‌تواند صحبت‌های یک نفر درباره موضوعی خاص، یک مکالمه چند نفره، تعریف کردن خلاصه کتاب‌ها، داستان، آموزش زبان، یا هر موضوع دیگری باشد.

بهترین شرکت خدمات پادکست و موسیقی

در حال حاضر، هرروز افراد بیشتری در حال ورود به دنیای پادکست‌ و موسیقی هستند. محتوای صوتی که هر کجا می‌توان به آن گوش داد. اگر قصد دارید در این زمینه تولید محتوا کنید، مطمئن باشید که داشتن یک موضوع جذاب و استمرار در تولید، کلیدهای اصلی مسیرتان هستند. از خلق ایده‌های جدید نترسید و به یاد داشته باشید مردم منتظر محتوای جدید و خلاقانه هستند. اگر به دنبال ایده های جدید برای موفقیت در کسب و کارتون هستید تیم آترز میتونه به شما کمک کنه. تیم آترز از افراد با تجربه در تولید پادکست و موسیقی کمک میگیره و بهترین هارو به شما ارائه میده.

خدمات طراحی ست اداری در آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟