ارائه خدمات طراحی لوگو حرفه ای و برندینگ کسب و کار​

طراحی لوگو حرفه ای و مالکیت یک لوگو از اولین الزامات راه اندازی یک فعالیت اقتصادی یا کسب و کار است.لوگو یا نماد تجاری شرکت و هر سازمانی یکی از ستون های اصلی تبلیغات و معرفی شما و شخصیت برندتان است. اما برندینگ یا برند سازی چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو است.  یکی از خدمات گرافیکی که آژانس مارکتینگ آترز به شما عزیزان ارائه می دهد، طراحی لوگو ارزان و برندینگ است. 

برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می شود.

در واقع برندینگ ابزاریست برای به دست آوردن برتری در بین رقبا

طراحی لوگو ارزان با آژانس مارکتینگ آترز

مراحل سفارش طراحی لوگو به آترز

طراحی لوگو حرفه ای و ارزان | آژانس مارکتینگ آترز

انواع لوگو:

سبک ها و انواع متنوعی از طراحی لوگو موجود هستند که در اینجا اصلی ترین آن ها معرفی می کنیم.

۱- لوگو تایپ:

برای طراحی این لوگو از طراحی حروف که اصولاً نام برند می باشد استفاده می شود. در این حالت نام برند را با ترکیب های موزون و هماهنگ با زمینه برند شما طراحی می کنند. در طراحی از المان های ترکیبی مانند کسره و فتحه در لوگوتایپ های فارسی و گل و گیاه در صورتی که با زمینه کاری شما هماهنگ باشد، استفاده می شود. لوگو تایپ ها معمولا ترکیبی از نوشته هستند که به صورت خلاقانه ترکیب بندی شده اند. یک لوگو تایپ به سادگی می تواند با انتخاب یک فونت مناسب طراحی شود و یا با صرف زمان و خلاقیت به فرمت اختصاصی خود برسد . مزیت لوگو تایپ در این است که به سرعت نام تجاری را با هویت برند ارتباط میدهد.

۲- لوگو با حرف تغییر شکل یافته:

این لوگو یک حرف خاص از نام تجاری است که با کار گرافیکی به یک لوگو تبدیل شده است. از آنجا که اینها یک کلمه یا پیام کامل نیستند باید یک شخصیت واحد و قوی ایجاد نمود . اگر برندسازی با موفقیت انجام شود این لوگو به طور خودکار نام تجاری را به شکل کامل در ذهن مخاطب ایجاد میکند.

AS

۳- لوگو مفهومی:

این لوگو بر قدرت خیال پردازی ذهن مخاطب تکیه مینماید تا مفاهیم اصلی و پایه ای برند را نمایش و برند را از سایر رقبا متمایز نماید.

دوک | آژانس ماکرتینگ آترز
لارا | آژانس ماکرتینگ آترز
لوگو کاریزما جی پی | آژانس ماکرتینگ آترز
ریپاسچر | آژانس ماکرتینگ آترز
دوک | آژانس ماکرتینگ آترز
لوگو کاریزما جی پی | آژانس ماکرتینگ آترز
لارا | آژانس ماکرتینگ آترز
ریپاسچر | آژانس ماکرتینگ آترز

۴- لوگو نشانه گذاری (سنجاق سینه):

هنگامی که لوگو در یک شکل هندسی قرار میگیرد به آن لوگو نشانه گذاری می گوییم که اغلب حاوی عناصر چند گانه است. ضعف این لوگو در مقیاس پذیری است.

۵- لوگو کاراکتر:

معمولأ صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین به خاطرسپاری محصولات و خدمات خود به عنصری در طراحی گرافیک روی می آورند به نام کاراکتر. این کاراکترها در ارتباط با بازار هدف در اشکال و ابعاد گوناگون ظاهر می شوند.

لوگو امین براتی | آژانس ماکرتینگ آترز
لوگو امین براتی | آژانس ماکرتینگ آترز

۶- لوگو ترکیبی:

لوگو ترکیبی تلفیقی از دو مدل لوگو نوشتاری و لوگو تصویری است یعنی با استفاده از نام برند (نوشتار) و تصاویر این لوگو ساخته میشود. در واقع در لوگو ترکیبی ، تصویری به عنوان نماد برند و نوشتار منحصر به فرد و اختصاصی برای نام برند طراحی می شود حتی بسیاری از برند ها در کنار لوگو تصویر و لوگو تایپ ، حرف نماد هم طراحی میکنند و متناسب با نوع امور تبلیغاتی و گرافیکی از یکی آن ها استفاده می کنند. در لوگو ترکیبی باید سعی شود طراحی به گونه ای باشد که هارمونی نوشتار و تصویر با یکدیگر هماهنگ باشد.

لوگو کاریزماجی پی | آژانس ماکرتینگ آترز
لوگو کاریزماجی پی | آژانس ماکرتینگ آترز

تمامی لوگوهایی که در این قسمت مشاهده کردین از نمونه کار دپارتمان گرافیک آترز هستن. حالا که با انواع لوگوها آشنا شدید بهتر می توانید سبک لوگوی خود را انتخاب کنید. آژانس مارکتینگ آترز با نیروی متخصص و تیم حرفه ای، متناسب با خواسته ی شما در زمینه طراحی لوگو و برندینگ بهترین کار را ارائه می‌دهد.

قیمت طراحی لوگو در اصفهان | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

هزینه طراحی لوگو رو چطوری تعیین میشه؟

نوع کسب و کار شما قیمت طراحی لوگو پرداخت شده را تعیین میکنه. شما گزینه های بسیار زیادی از سایت های آنلاین با قیمت طراحی لوگو ارزان گرفته تا طراحان کارکشته و حرفه ای با نرخ میلیونی را مقابل خود دارید. به عنوان مثال کسب و کارهای کوچک و یا استارتاپ های نوپا توان مالی پرداخت هزینه های بالا را ندارن و از طراحان گرافیک آماتور و یا شرکت های ارزان قیمت کمک می گیرند.

قیمت طراحی لوگو را بودجه شما تعیین می کنه. طراحی لوگو مسئله بسیار مهمی برای برند شماست اما نه تا اندازه ای که بخواهید تمامی سرمایه کسب و کارتان را بر سر آن خرج کنید. اگر یک کسب و کار تازه کار هستید بهترست به سراغ طراحی های نیمه حرفه ای بروید تا با قیمت کمتری بتوانید یک لوگو مناسب که شما را تا سال ها همراهی کند داشته باشید.

ولی اگر کسب و کار شما بزرگ است و با بودجه بسیار بالایی فعالیت می کند حتما از یک طراحی لوگو حرفه ای و خاص استفاده کنید. زیرا پرستیژ شما و میزانی که جدی ظاهر خواهید شد را تا حد زیادی لوگو تعیین خواهد کرد و هزینه طراحی لوگو شما حتی اگر زیاد باشد برای شما ارزش خواهد داشت.

نمونه کار های لوگو توسط آترز

آژانس مارکتینگ آترز بهترین گزینه برای بهره مندی از خدمات طراحی لوگو و برندینگ است، زیرا:​​

ما برای مشتریان خود ارزش ویژه ای قائل هستیم و آپشن هایی را در نظر می گیریم که کمتر شرکتی برای مشتریانش در نظر می گیرد از جمله:

۱-بر اساس پارامترهای مشخص شده در فرم مربوط به طراحی لوگو که توسط شما پر شده است، کار طراحی لوگو در دستور کار قرار می گیرد پس در پر کردن فرم دقت کافی را داشته باشید.

۲- برای طراحی لوگوی مشتریان، پالت رنگ تعریف می کنیم و بر اساس رنگ انتخابی شما، کار را انجام می دهیم.

۳- در هر مرحله از طراحی لوگو نیاز سنجی می کنیم و نظر شما مشتریان را لحاظ می کنیم.

۴- فایل های اصلی طراحی را در فرمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

۵- در صورتی که لوگوی طراحی شده مورد پسند مشتری قرار نگیرد تا ۵ مرتبه امکان تغییر شکل ظاهری لوگو وجود دارد.

۶- تمامی پارامترهای طراحی لوگو توسط طراحان گرافیک ما در نظر گرفته می شود بنابراین طراحی به صورت کاملا اصولی انجام می گیرد.

۷- هویت برند را در طراحی لوگوی شما مشخص می کنیم.

۸- امکان سفارش از محصولات آماده با قیمتی مناسبتر وجود دارد.

مجموعه ی ما دارای پکیج کاملی از طراحی گرافیکی و برندینگ است که می تواند کلیه خدمات گرافیکی را به صورت یکپارچه و هماهنگ به شما ارائه دهد.

طراحی لوگو و برندینگ در آژانس مارکتینگ آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟