سئو در اصفهان

اگه شما هم جز کسایی هستین که دائم به فکر ارتقا کسب و کار خودتون هستین پیشنهاد میکنم که برای بهتر دیده شدن برندتون از یک متخصص سئو کمک بگیرین.

سئو سایت در اصفهان باعث میشه سایت شما بیشتر و بهتر دیده بشه و کمک بزرگی به برندسازی شغل شما بکنه. اگه شما هم کسب و کار آنلاین دارین یا به تازگی سایت خودتون رو راه انداختین بهتره این مطلب رو با ما بخونین. تو این مطلب سعی کردیم تا به زبان ساده اهمیت سئو رو واستون بگیم و سوالای احتمالیتون رو باهم بررسی کنیم.

 

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو در واقع معادل فارسی عبارت Search Engine Optimization هست که  به معنی “بهینه سازی سایت” هست.  برای سئو تخصصی سایت یک سری تکنیک ها به کار گرفته میشه تا سایت شما در مقایسه با رقیب هاتون بیاد بالا و تو  اولین نتایج گوگل یا هر موتور جستجوی دیگه ای نشون داده بشه. وقتی سایت شما تو نتایج اولیه نمایش داده بشه باعث میشه تعداد آدم هایی که از سایت شما بازدید میکنن بیشتر و بیشتر بشه. 

به نظر شما حالا وقتی تو نتایج جستجو با کلمات مرتبط با شغلتون سایت شما تو نتایج اولیه نشون داده میشه چه فایده ای داره؟ خب معلومه…آدمای بیشتری برند من رو میشناسن  و سایت من که در واقع مثل مغازه یا فروشگاه من در حالت فیزیکی هست رو بیشتر میبینن. وقتی آدمای بیشتری برن داخل یک مغازه چی باعث میشه که احتمال فروش بالاتر بره و این یعنی برآورده شدن هدف اصلی شما.

اگه شما تو یک از خیابون های اصفهان فروشگاه دارید نهایتا آدم های همون محله ازتون خرید میکنن و میشناسنتون ولی با سئو تخصصی سایت در اصفهان شما میتونید فروشگاهتون رو به همه ی مردم اصفهان معرفی کنین. خوبی سئو اینه که کم هزینه ترین راه هست که کسب و کار آنلاین خودتو به بقیه نشون بدی.

کاری که سئو تخصصی سایت در اصفهان میتونه واست انجام بده دقیقا همینه که تو نتایج سرچ گوگل ارتقا میده و حتی اگه امکان ارسال هم بتونی فراهم کنی میشه از سئو کمک بگیریم و سایتت رو برای کل ایران و یا حتی به کل دنیا معرفی کنیم.

سئو چیست؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

ویژگی های تیم آترز سئو برای سئو حرفه ای سایت

یه تیم سئو تخصصی سایت در اصفهان باید بتونه به خوبی سایت و کسب و کارتون رو تجزیه تحلیل کنه و رقیب های شما رو پیداکنه. بعد از آنالیز دقیق سایتشون کارهایی رو برای شما انجام بده که از نظر عملکردی سایت شما از هر لحاظ بهتر بشه و میزان سودآوری شما رو حداکثر کنه. همینطور باید بتونه برای ماه های آینده هم برنامه ریزی منظمی انجام بده و روند عملکرد سایتتون رو دائما چک کنه و بهترش بکنه.

برای تولید محتوای خوب، سایت بهینه و…یک تیم سئو تخصصی سایت در اصفهان باید وجود داشته باشه که بودجه بندی پروژتون رو خوب انجام بده و در حین اون محتوای ارزشمند برای مخاطب تولید کنه و باعث رشد کسب و کارتون بشه. باید بتونن خطاهای فنی و ایرادات سایتتون رو برطرف کنن و بهترین نتیجه رو به شما ارائه بدن.

مراحل سئو سایت به طور کامل

سئو تخصصی سایت یک سری مراحل مختلف داره که به ترتیب باید انجام بشه تا موتورهای جستجو بتونن خدماتی که تو سایتتون ارائه میدید رو به خوبی بشناسن. یعنی در مرحله اول باید سایتتون رو خوب به موتورهای جستجو مثل گوگل معرفی کنید که اولین قدم آن انتخاب کلمات مرتبط با حرفه و شغلتان هست.

  • کلمات کلیدی

    تقریبا این مرحله  یک ماه زمان نیاز داره تا بهترین، واقعی ترین، پر سرچ ترین و پولساز ترین عبارات مرتبط با محتوای شما که توسط کاربران در گوگل سرچ میشه را پیدا کنیم. استفاده از این کلمه ها باعث میشه گوگل درک کنه تو چه خدماتی داری ارائه میدی و تو سرچ های مرتبط با خدماتت سایتتون رو نشون بده. شما با کلمات کلیدی سئو میتونید، سایت خود را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که یافتن اون از طریق موتورهای جستجوگر راحت‌تر باشه. اگر درست این کار را انجام ندهید، کاربران با هزاران نتیجۀ موجود دیگه در موتورهای جستجوگر روبرو میشن؛ بنابراین هیچ‌کسی سایت شما را نمی‌بینه.

    به همین خاطر ایجاد کردن فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط، مهم‌ترین کاریست که برای سئو سایت باید انجام بشه تا با استفاده از اونها رتبه بهتری از رقبایتان داشته باشید.

    زمانی که صحبت از موفقیت یک کمپین بازاریابی به میان میاد ، کلمات کلیدی و سئو دو موردیست که به طور مستقیم به هم گره خورده‌اند. از اونجایی که سئو بر اساس کلمات کلیدی پیش میره، سرمایه‌گذاری و صرف زمان بر روی کلمات کلیدی و ارتباط اون با مخاطبان امری بسیار مهمه.

سئوتکنیکال

 تکنیکال در لغت به معنای فنیه و سئو تکنیکال در واقع به معنی بهینه سازی فنی سایت برای موتورهای جستجوست.

این مرحله برای سریع تر کردن سرعت سایت و درک بهتر محتوا، یک سری کار های مرتبط با موارد فنی سایت انجام میشه. سئو تخصصی سایت در اصفهان میتونه کمکت کنه که سایتت سریع لود بشه و از نظر زیرساختی عملکرد سایتتون بهتر و بهتر بشه.  

اولین قدم برای بهبود سئو تکنیکال اینه که که بفهمید در چه وضعیتی قرار دارید. برای این کار باید عملکرد وب‌سایتتون رو به خوبی بررسی کنید. دومین گام برای بهبود سئو فنی، برنامه‌ریزی برای رفع مشکلاتی است که در این بررسی متوجه اونا شدین.

سئو پایه و اصول اولیه

در این مرحله از ابزارهای گوگل مثل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، نصب و کانفیگ یک پلاگین سئو، ساخت و ثبت sitemap و ایجاد فایل robots.txt، آنالیز سئو سایت و… انجام میشه تا کمک کنه گوگل نقشه سایتت رو بهتر بفهمه و مخاطب هات رو به آدرس های هدف هدایت کنه.

  • لیست برخی از فاکتور های مهم سئو پایه:
  • نقشه سایت یا همان SiteMap
  • فایل راهنمای موتور های جستجو – txt
  • تگ های هدینگ (Heading Tags)
  • انتخاب Title مناسب و غیر تکراری
  • تگ توضیحات (Meta.Description)
  • تگ کلمات کلیدی (Meta.Keywords)
  • محتوای سئو شده –سئو محتوایی
  • چگالی کلمات کلیدی
  • چگالی کلمات کلیدی در عنوان سایت
  • متن جایگزین تصاویر (Img.Alt)
  • لینک سازی درونی – داخلی

سئو داخلی

برای گوگل خیلی مهمه که بهترین نتایج رو به کاربرهاش نشون بده برای همین سئو محتوای داخلی برگه ها مهمه که بتونه کامل ترین و خواناترین نوشته ها رو تو نتایجش نمایش بده. سئو تخصصی سایت در اصفهان راه حلی هست که با کمک دانش سئوکارها محتوای درجه یک برای سایتتون فراهم میکنه. «سئو داخلی یا سئو آن پیج» (On-page SEO) به محتوای صفحه‌های وب مرتبطست. این محتوا به موتورهای جستجو و خوانندگان میگه که در صفحه شما درباره چه موضوعی نوشته شده. از عناصر مورد توجه در سئو داخلی میشه به «متن جایگزین تصاویر» (Image Alt Text)، میزان استفاده از کلمات کلیدی، «توضیحات متا» (Meta Description)، تگ‌های H1، انتخاب URL و لینک‌های داخلی اشاره کرد. باید به تمام تکنیک‌های سئو داخلی توجه زیادی داشته باشید، چراکه عناصر آن در شکل ظاهری وب‌سایت شما دیده میشن.

سئو خارجی

«سئو خارجی یا سئو آف پیج» (Off-page SEO) به موتورهای جستجو میگن که وب‌سایت شما بر اساس رأی وب‌سایت‌های دیگر (بک‌لینک‌ها) چقدر محبوب، معتبر و مفیدست. تعداد و کیفیت بک‌لینک‌ها در «پیج اتوریتی یا اعتبار صفحه» (Page Authority | PA) تأثیرگذاره. برای مثال، بین دو وب‌سایت با شرایط مشابه که یکی از آن‌ها ۱۰۰ لینک مرتبط و دیگری ۵۰ لینک مرتبط (یا ۱۰۰ لینک غیرمرتبط) از وب‌سایت‌های معتبر داره، وب‌سایت اول رتبه بهتری خواهد داشت.

تو سئو خارجی تیم سئو تخصصی سایت در اصفهان روی لینک سازی، تبلیغات شبکه های اجتماعی و…کار می کنن تا به طور مستقیم یا غیر مستقیم روی بهبود رتبه بندی سایت در گوگل تاثیر بزارن. این کار به گوگل نشون میده که سایت شما به اندازه کافی تاثیرگذار هست و کمک میکنه سایتتون در رتبه های بالاتر نمایش داده بشه.

بهترین شرکت خدمات سئو تخصصی سایت در اصفهان

اگه تو هم چیزایی که بالا گفتیم واست مهمه باید از یک تیم سئو تخصصی سایت در اصفهان کمک بگیری که یکی از شرکت هایی که با تعهد این وظایف رو انجام میده آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز هست. ما در آترز با جمع کردن متخصصین حوزه های مختلف هملشه تلاشمون تو ارائه عالی خدمات و رضایت مشتریانمون بوده و هست. خوشحال میشیم اگه بتونیم به شما هم کمک کنیم تا فروشگاه آنلاینتون رو بهتر از قبل راه اندازی کنین.

سایت من چه قدر زمان می برد تا به رتبه ی ۱ گوگل برسد؟

هیچوقت نمیشه مقداری برای این سوال در نظر گرفت و به آن پاسخ قطعی داد، اما تیم آترز تضمین میکنه که با اعتماد از سمت شما و تلاش اصولی از سمت ما، میتوان در کمترین زمان ممکن نتیجه خوبی از افزایش بازدید یا فروش محصولات خودتون از طریق سئو داشته باشین.

اگر در زمینه سئو تخصصی سایت سوالی دارید؛ می تونید با کارشناسان ما در آژانس مارکتینگ آترز در ارتباط باشین تا شما رو تو این زمینه راهنمایی بکنن.

بهترین شرکت خدمات سئو تخصصی سایت در اصفهان

ثبت سفارش

سئو

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟