طراحی وبسایت در اصفهان

امروزه راه اندازی یک سایت قوی و جذاب میتونه به شما در جذب مشتری و تبلیغ محصولات یا خدمات و فروش کمک زیادی بکنه. اما داشتن یک سایت با چالش های زیادی همراهه؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز اینجاست تا در این زمینه به  شما کمک کنه و خدمات طراحی سایت در اصفهان رو به شما ارائه بده.

طراحی سایت به طور کلی به معنای ساخت و راه اندازی سایت است که در گوگل قابل سرچ باشه. البته طراحی سایت تنها به معنی طراحی سایت های جدید نیست؛ بلکه می تواند به معنی بهینه سازی سایت های قدیمی هم باشه. همچنین تسلط به زبان های مختلف برنامه نویسی، استفاده از قالب های آماده و تسلط به کار با کدها یا همان کد نویسی برای طراحی سایت لازم است.

طراحی وبسایت در اصفهان | آژانس مارکتینگ آترز

توضیحاتی در رابطه با طراحی سایت در اصفهان

اولین وبسایت هایی که در بستر اینترنت راه اندازی شدند، با زبان HTML نوشته شده بودند که این زبان پس از پیشرفت هایی که در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت ایجاد شد، قدیمی شده و منسوخ شد. پس از آن در طراحی سایت ها از زبان CSS استفاده می شود. طراحی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز بسته به نوع نیاز مشتری، با سایت سازهای آماده یا اختصاصی مانند وردپرس و یا با بهره گیری از برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی میشه که حوزه کاری شما، تعیین کننده این مورد هست.

روش های پیاده سازی وبسایت

طراحی سایت به دو دسته کلی تقسیم میشه که پیش از اقدام به ساخت و راه اندازی سایت؛ باید این دو دسته رو بشناسید و بر همین اساس تصمیم بگیرید که کدوم یک برای هدف شما مناسب تره!

سایت های استاتیک

یکی از ویژگی های سایت های استاتیک اینه که شما به عنوان مدیر سایت، نمیتونید محتوای سایت رو تغییر بدید و برای این کار بایستی یک طراح سایت را استخدام کرده باشید. بنابراین معمولا از سایت های استاتیک برای زمینه هایی استفاده میشه که نیاز به تغییر یا بروز رسانی چندانی نداره؛ به عنوان مثال برای شرکت های کوچک یا سایت های که برای معرفی محصولات یا خدمات راه اندازی می شوند از نوع استاتیک هستند. با این حال از اونجایی که امروزه سیستم پیشرفته مدیریت مثل وردپرس روی کار اومده؛ ضرورت و نیاز به استفاده از سایت های استاتیک کاهش چشم گیری داشته و اکثر کارفرماها به دنبال استفاده از سیستم وردپرسی هستند.

سایت های دینامیک

این نوع سایت ها برخلاف دسته قبلی، محتوای پویا دارند که مدیر سایت میتونه به شخصه این محتوا را تغییر  یا بروز رسانی کنه. سایت هایی که به طور مرتب نیاز به بروز رسانی و افزودن محتوای جدید دارن، مثل سایت های خبری، مجلات و غیره، بایستی از سایت های دینامیک استفاده کنن.

مراحل طراحی سایت در اصفهان

قبل از طراحی وب سایت، در مورد آنچه می خواهید به دست آورید کاملاً واضح باشید. با بسیاری از انواع وب سایت های موجود، باید با تصمیم گیری در مورد اینکه کدامنم نوع به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند، شروع کنید.

۱.تعیین هدف یا حوزه فعالیت سایت

هنگامی که تصمیم گرفتید به کدام نوع نیاز دارید، وقت آن است که بخش هیجان انگیز – طراحی سایت خود را شروع کنید. همانطور که به این سفر می روید، هدف کلی خود را در ذهن داشته باشید و به این فکر کنید که چگونه طراحی به دستیابی به اهداف شما کمک می کند. همانطور که در طراحی یک وب سایت به جلو می روید، متوجه خواهید شد که انتخاب عناصری که می خواهید بگنجانید بسته به آنچه می خواهید انجام دهید متفاوت است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید عکس‌های خود را به صورت آنلاین بفروشید، سعی کنید آثار خود را در قالب نمونه کارها نمایش دهید و یک فروشگاه آنلاین که می‌توانید در آن چاپ یا بفروشید، قرار دهید. یا اگر یک وب سایت با هدف ایجاد شغل ایجاد می کنید، یک وب سایت رزومه ساده و حرفه ای بدون تزیین ممکن است کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

۲.انتخاب نام و پسوند دامنه خود

به بیان ساده، نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت است. این چیزی است که بازدیدکنندگان شما در نوار مرورگر خود، درست بعد از «www» خواهند دید. ثبت نام دامنه برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است. وب سایت هایی با دامنه سفارشی شده به طور خودکار توسط کاربران اینترنت حرفه ای تر و قابل اعتماد تر تلقی می شوند. زمانی که نام دامنه عاقلانه انتخاب شود، به موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) نیز کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما در مورد چیست. این مهم است زیرا کمک می کند تا ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد شود.

۳. انتخاب سازنده وبسایت

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، قدم بعدی شما این است که سازنده وب سایت مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید. سازنده وب سایت (همچنین به عنوان CMS شناخته می شود) پلتفرمی است که می توانید بدون دانش کدنویسی وب سایتی را طراحی، شخصی سازی و منتشر کنید.

۴.مشخص کردن چیدمان سایت

هنگامی که به پلتفرم مورد نظر خود وارد شدید، وقت آن است که طرح بندی وب سایت خود را مفهوم سازی کنید. اگر می‌خواهید از ابتدا شروع کنید، ممکن است بخواهید قبل از شروع به کشیدن و رها کردن، طراحی وب‌سایت خود را روی کاغذ ترسیم کنید. با این حال، گزینه دیگر استفاده از یک قالب است که یک طرح از پیش طراحی شده توسط یک طراح حرفه ای ایجاد شده است. Wix یک کتابخانه گسترده از قالب های وب سایت رایگان ارائه می دهد. شما طرح هایی را برای هر نوع وب سایتی پیدا خواهید کرد، چه به دنبال ایجاد یک وب سایت تجاری، یک وبلاگ یا یک وب سایت شخصی باشید. با مرور صدها گزینه شروع کنید تا طرحی را که دوست دارید پیدا کنید. سپس، می‌توانید با سفارشی‌سازی کامل تمام عناصر آن و حذف، افزودن یا تغییر جزئیاتی مانند متن، تصاویر و رنگ، آن را متعلق به خود کنید.

۵.شروع فعالیت در وبسایت و ایجاد اعتبار یا برندینگ

شما محتوای خود را آماده کرده اید، نام دامنه خود را ادعا کرده و صفحات وب سایت خود را راه اندازی کرده اید. به طور رسمی زمان طراحی عناصر وب سایت شما فرا رسیده است. در نهایت، این تصمیمات باید بر اساس هویت برند شما هدایت شوند – ظاهر متمایز و صدایی که برای انتقال پیام خود به مخاطبان استفاده می کنید. علاوه بر این، قابلیت استفاده را در نظر داشته باشید: وب سایت شما باید همیشه ناوبری آسان را تسهیل کند و تلاش کند تا به بازدیدکنندگان تجربه ای جذاب بدهد.

اکنون که پایه‌های طراحی خود را تنظیم کرده‌اید، زمان آن رسیده است که محتوایی را که در وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود، کاربردی و آماده کنید. این شامل تصاویر، متن، لوگو، ویدیوها و موارد دیگر می شود.

هر کسب و کاری منحصر به فرد است و هر وب سایتی نیز منحصر به فرد است. با این وجود، برخی از بخش‌های سنتی وجود دارد که بازدیدکنندگان سایت شما انتظار دیدن آن‌ها را دارند.

اینترنت در حال تبدیل شدن به یکی از مهم ترین بازارهای جهان است. تخمین زده می شود که در سال ۲۰۲۲، بیش از ۲.۱۴ میلیارد نفر در سراسر جهان کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری خواهند کرد. برای افراد خلاق و حرفه ای، افزودن برخی از ابزارها به وب سایت می تواند به تسهیل تراکنش های کارآمد و ایمن کمک کند.

قیمت طراحی سایت در اصفهان به عوامل زیر بستگی داره:

طراحی وب سایت در اصفهان مراحل متنوعی مثل قیمت، انتخاب شرکت و در نهایت انجام اون داره. در این بخش به بررسی و معرفی هرکدوم از مراحل می‌پردازیم.

نوع و میزان فضای اینترنتی (هاست )

 فضای اینترنتی به محلی گفته میشه که فایل های طراحی شده در اون قرار گرفته میشه و با توجه به اشتراکی بودن این فضا دیگران میتونن از اون استفاده کنن. این فضا به صورت اجاره ای تهیه میشه و ما روی قرارداد های خود سال اول آن را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار میدیم ولی هر ساله بنا به میزان مصرف هاست هزینه آنرا دریافت میکنیم .

دامین 

به نام انحصاری گفته میشه که سایت شما با اون نام شناخته میشه

بهینه شدن سایت

 شاید قالب افرادی که مایل به فعالیت اینترنتی باشن موضوع قرار گیری در صفحه اول گوگل دغدغه ای مهم باشه. ما به سه شکل این فرایند رو انجام میدیم . معرفی نیرو از سوی کارفرما و آموزش از ما بعد از فاز طراحی (فقط طراحی سایت) رساندن شما به صفحه اول و آموزش به نیروی شما بعد از قرارگیری در صفحه اول (شما را روی عبارت دلخواه رشد میدهیم ولی پشتیبانی نمیکنیم)

 گرافیک سایت

 یکی از سخت ترین و مهمترین ملاک ها در تعیین قیمت سایت است . هر چقدر گرافیک یه سایت اختصاصی تر و زیباتر باشه قیمت اون سایت افزایش می یابد.

سئو پایه یا SEO Base

رساندن شما به صفحه اول گوگل و سئو سایت در اصفهان و پشتیبانی از ما به صورت دائمی (هم روی عبارات کلیدی رشد میدیم و پشتیبانی روزانه در جهت حفظ رده شما داریم.) 

تعرفه خدمات طراحی سایت در اصفهان | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

تیم تخصصی آترز یکی از بهترین تیم های طراحی سایت در اصفهان و ایران است که به شما کمک میکند تا با راه اندازی یک سایت جذاب و کاربردی، به کسب و کار اینترنتی خود جان دوباره ببخشید.

طراحی تخصصی سایت، حرفه اصلی و تخصصی ماست که به شما در زمینه کیفیت آن، اطمینان و تضمین می دهیم. علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت، طراحی و چاپ کارت ویزیت یکی از خدمات تیم  آترز است. کارت ویزیت یکی از راه های شناساندن خدمات و برند شما به مخاطبان است و تاثیر بسزایی در ذهنیت مشتریان نسبت به شما دارد. بنابراین با طراحی یک کارت ویزیت خاص و منحصربه فرد، خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود معرفی کنید.

سایت آترز تعدادی از جلسات کارآموزی آنلاین را برای آموزش و تجربه بازار کارهای اینترنتی در اختیار شما قرار داده است که پس از گذراندن این جلسات می توانید مدرک معتبر کارآموزی هم دریافت کنید.

ثبت سفارش

سوالات متداول

زیرا وبسایت اختصاصی باعث ایجاد اعتمادسازی قوی در کسب و کار شما میشود و داشتن یک لوگو به طور اختصاصی نشان دهنده قدرت و استحکام برند شماست.

همه چیز بسته به نوع سایت در خواستی شما، جزئیات و امکانات اضافه مانند صفحه ساز اختصاصی و … بستگی دارد.

زیرا آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز در زمینه طراحی وبسایت تخصص به خصوصی دارد؛ رضایت مشتریان نشانگر همه چیز است!

نظرات

۰ نظر در مورد طراحی سایت در اصفهان با بهترین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟