طراحی وبسایت وردپرسی (قالب آماده و اختصاصی)

آژانس مارکتینگ آترز بهترین گزینه شما برای سپردن طراحی سایتتون به یک کارشناس است.

چرا؟

در آترز، از بهترین متخصصین در هر حوزه کاری استفاده میشه که این ویژگی باعث افزایش کیفیت خروجی پروژه هاست. تیم طراح سایت و توسعه دهنده وب آترز با استفاده از متدهای نوین، به افزایش سرعت وبسایت شما، طراحی وبسایت بر پایه قواعد سئو، استفاده از قالب های اختصاصی و بهینه سازی سورس کدها، درسال های اخیر به بهترین شکل ممکن خدماتی رو به مشریان سرتاسر جهان ارائه میده.

wordpress

انواع وبسایت های وردپرسی بر اساس نیاز مشتریان:


۱.وبسایت شخصی

این نوع وبسایت ها برای ثبت بایوگرافی، روزمه شخصی، پرتفولیو، نمونه کار و موارد دیگر به اطلاعات شخصی فرد مربوط می‌شود، طراحی و توسعه می‌گردد.

طراحی وبسایت وردپرسی اختصاصی | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

۲. وبسایت شرکتی و معرفی

در این نوع وبسایت، شرکت‌ها میتونن به طور کامل خودشون رو معرفی کنن و اطلاعاتی مثل بخش های مختلف شرکت، اطلاعات تماس، خدمات و معرفی فعالیت تخصصی، اطلاعات کارکنان و … رو قرار بدن تا بتونن تبلیغات و خدمات خودشون رو در حوزه کاریشون، ارتقا بدن.

۳. وبسایت فروشگاهی – وبلاگ

تیم آترز با توسعه وبسایت فروشگاهی برای شما میتونه به افزایش فروش محصولاتتون و در راستای کمک به کسب کار شما بهترین خدمات رو ارائه بده و این خدمات شامل وبسایت هایی با قابلیت فروش محصولات، درج و مدیریت محصولات با قالب های آماده و قالب های اختصاصی برای شما هستند که کمک زیادی به رشد کسب و کار شما میکنه.

۴. رزرواسیون

این مدل وبسایت میتونه در زمینه رزرو خدمات اعم از رزرو هتل، نوبت آرایشگاه، دریافت نوبت مشاوره، گرفتن ویزیت پزشک، رزرو میز و سالن مجالس، تالارها و رستوران‌ها به شما کمک زیادی بکنه و شمارو از شر مشکلاتی مثل تماس‌های وقت گیر نوبت گرفتن یا تکمیل نشدن اطلاعات دریافتی در رزرو اتاق یا سوییت هتل و … خلاص میکنه.

۵.وبسایت آگهی

وبسایت هایی با قابلیت درج آگهی تبلیغاتی، فروش، استخدام و درج آگهی پروژه کاری که توسط تیم آترز طراحی و توسعه پیدا میکنن. محیط طراحی سایت وردپرس، دارای قابلیت های زیادی برای است که برای طراحان سایت مزیت بخصوصی محسوب میشه و کار رو برای افراد توسعه دهنده ساده تر میکنه.

۶.وبسایت خبری

توسعه وبسایت های خبری با سرعت و کیفیت عالی و طراحی گرافیکی خفن، یکی از هزار هنر تیم توسعه وب آترزه! این نوع وبسایت به طور کاملا تغییرپذیر و متناسب با خواسته مشتریان طراحی و توسعه پیدا میکنه.

تفاوت وبسایت برنامه نویسی و وبسایت وردپرسی

با در نظر داشتن ویژگی های مورد نیاز شما برای وبسایتتون، باید بین وبسایت برنامه نویسی و وبسایت وردپرسی یکی رو بر اساس خواسته خودتون انتخاب کنید تا به بهترین شکل ممکن امکانات و خواسته های شما در قالب وبسایت پیاده سازی بشه. برای داشتن یک انتخاب مناسب و اصولی، بهتره با تیم مشاوره آترز در ارتباط باشین تا مشاوران ما توضیحات کامل و نحوه انتخاب رو برای شما ارائه بدن. حال برخی از مهم ترین معیارهای انتخاب بین وبسایت وردپرسی و وبسایت برنامه نویسی رو برای شما در این قسمت ارائه دادیم:

۱- وبسایتهای وردپرسی بهترین گزینه برای وبلاگ، سایت های فروشگاهی، آرشیو، رزومه، معرفی و مجلات هستند. اما وبسایت های برنامه نویسی مختص پروژه های ابزاری مانند نقشه تحت وب، پروژه هایی که کاربران زیادی از آنها بازدید میکنن مثل وبلاگ های پرکاربر و … هستند.

۲- در وبسایت وردپرسی، آسودگی بسیاری برای درج و مدیریت محصولات، نوشتن مقاله و استفاده از پلاگین های سئو و مدیریت کاربران وجود داره که شاید این کار در وبسایت های برنامه نویسی سخت طلقی بشه. در وبسایت های برنامه نویسی شده، سرعت بهینه و ظرفیت فعالیت بیشتر کاربران وجود داره که این امکان در وبسایت های وردپرسی به طور مشروط هست.

۳- زمان تحویل پروژه های برنامه نویسی بیشتر از پروژه های وبسایت وردپرسی طول میکشه، زیرا زمان و وقت مورد نیاز برای رفع مشکلات وبسایت برنامه نویسی بسیار بیشتر از مابقی وبسایت هاست.

هزینه طراحی، راه اندازی و پشتیبانی یک سایت برنامه نویسی بسیار بیشتر از وبسایت وردپرسی است.

۴- محدودیت افزودن امکانات مختلف در سایت های وردپرسی بسیار چشمگیرتر از وبسایت برنامه نویسی هست، زیرا که در وبسایت برنامه نویسی، بینهایت آپشن و امکانات قابل افزودن وجود داره. این به معنی اینه که تو وبسایتای وردپرسی تنها امکاناتی رو میتونی اضافه کنی که برای شما از قبل تعریف شده و قابلیت شخصی سازی نامحدود وجود نداره، اما در وبسایتای برنامه نویسی، شما میتونی بینهایت قابلیت اضافه کنی.

درنهایت برای ثبت پروژه طراحی وبسایت برنامه نویسی میتونید به این صفحه مراجعه کنید: طراحی وبسایت برنامه نویسی (اختصاصی) 


تعرفه های طراحی سایت با وردپرس

شرکتی و خدماتی

مناسب شرکت ها و سازمان ها
میلیون تومان ۱۵
  • تا ۱۰ صفحه محتوا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی با وردپرس
  • درج محتوای اولیه
  • گرافیک اختصاصی

فروشگاهی

مناسب فروشگاه آنلاین با درگاه پرداخت
میلیون تومان ۱۸
  • تا ۳۰ محصول
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی با وردپرس
  • درج محتوای اولیه
  • گرافیک اختصاصی

خبری و بلاگ

مناسب سایت خبری
میلیون تومان ۱۶
  • تا ۱۰ صفحه محتوا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی با وردپرس
  • درج محتوای اولیه
  • گرافیک اختصاصی

رزرواسیون

مناسب رزرو
میلیون تومان ۱۹
  • تا ۱۰ صفحه محتوا
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی با وردپرس
  • درج محتوای اولیه
  • گرافیک اختصاصی

چه ویژگی‌هایی باعث برتری شرکت آترز نسبت به بقیه توسعه دهندگان وب و فعالان این حوزه میشه؟

آژانس مارکتینگ آترز دارای امکاناتی است که جذابیت نتیجه پروژه رو برای مشتریان افزایش میده و باعث ایجاد لذت تا پایان و تحویل کار برای مشتریان میشه:

  1. اطلاعاتی که در فرم ثبت سفارش در این صفحه ثبت میکنین، تمامی نیازهای شما برای یک وبسایت هست که باید در پر کردن اون دقت کنید.
  2. تم، پالت‌های رنگی و رابط کاربری صفحات وب براساس سلیقه و خواسته های شما طراحی و توسعه پیدا میکنه.
  3. میتونید از مشاوران متخصص تیم توسعه وب آترز، اطلاعاتی درمورد انتخاب رنگ و تم وبسایت، صفحات مورد نیاز شما و قابلیت‌های مورد نیازی که باید به سایت شما اضافه بشه رو دریافت کنید تا در نتیجه هزینه و سرمایه شما، یک خروجی بی نظیر بر اساس خواسته های شما باشه!
  4. در صورتی که وبسایت وردپرسی از قبل داشتین و میخواین در این وبسایت تغییراتی ایجاد بشه، آترز اینکارو واسه شما انجام میده.
خدمات طراحی وبسایت وردپرسی در آژانس مارکتینپ آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟