ارائه خدمات طراحی بنر متحرک و بنر وبسایت

وقتی که کاربری وارد سایت میشه، شاید اولین چیزی که توجه اون رو به خودش جلب میکنه بنر باشه. شما با استفاده از بنر میتونید دیده بشید، اگر طراحی بنر به دقت انجام نشه میتونه باعث دلزدگی کاربران بشه و کاربران خیلی سریع سایت شما را ترک کنن. در نتیجه ترافیک سایت شما کاهش پیدا میکنه. شما با طراحی یک بنر ساده میتونید کاربران را متوجه کنید که محتوای سایت شما چیه.

این روزها بنرهای متحرک و بنرهای سایت به دلیل جذابیتی که دارند، مورد استقبال صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. بنرهای متحرک در واقع تصویری است که المان های آن می توانند حرکت کنند. این بنرها فاقد صدا هستند و بیشتر پیام را بر اساس نوشته ی روی خود به مخاطب منتقل می کنند.

طراحی بنر متحرک و بنر سایت | آژآنس دیجیتال مارکتینگ آترز

مراحل سفارش طراحی بنر متحرک و بنر وبسایت به آترز

مراحل سفارش طراحی بنر متحرک و بنر وبسایت به آترز​ | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

اهمیت بنرهای متحرک و بنرهای سایت چیست؟

بنرهای متحرک در وبسایت نسبت به تصاویر ثابت، تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مشتریان و مخاطبان می گذارد. علاوه بر این حجم فایل های آن ضمن داشتن تاثیر گذاری به اندازه ویدئو، حجم خیلی کمی دارد.

نمونه های متنوعی از بنر متحرک و بنر سایت توسط مجموعه ما برای کسب و کارهای مختلف با هدف انتقال پیام تاثیرگذار بر مشتری طراحی شده که نمونه های آن را در زیر می توانید بینید.

بنر متحرک چیه؟

یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولا مستطیلی که به طور متوسط دارای طول ۴۶۰ پیکسل و عرض ۶۰ پیکسل هست. بنرها اولین شکل تبلیغات بودند که امروزه جایگاه ویژه ای در دنیای اینترنت دارند.

بنرها معمولا با فرمت GIF طراحی شده و بالای صفحه قرار میگیرن. کاربر با کلیک روی اون وارد صفحه ای میشه که راجب تبلیغ بطور کامل توضیح داده و یا مستقیما به سایت شرکتی که اون بنر رو طراحی کرده منتقل میشه.

 

انواع طراحی بنر متحرک طراحی سایت

 بنر های ثابت: این بنر ها معمولا درفرمت GIF تهیه میشن و دارای تصاویر و متن های ثابت و بدون تحرک هست. قبلا ب دلیل اینکه فکر میکردن مردم به این نوع تبلیغات اهمیت نمیدن کمتر ازشون استفاده میشد، ولی الان ترجیح اکثر مردم این نوع تبلیغات هست.

بنر های متحرک: این نوع بنرها از ترکیب چندین بنر ثابت و بــــــا استفاده از نرم افزارهای مخصوصی مثل GIF BUILDER طراحی میشه و مثل کارتونهای انیمیشنی دارای خاصیت تغییر پذیری هست. اندازه و حجم این بنرها معمولاً از بنرهای ثابت بیشتره، از مزیتهای این نوع بنرها اینه که میتونیم با استفاده از اونها پیامهای تبلیغاتی پیچیده تری طراحی کنیم و اینکه این بنرها برای کاربران جالب تره و توجهشون رو بیشتر به خود جلب می کنه طراحی این بنرها بیشتر مورد علاقه کاربران و به روزتر هست.

برای طراحی بنر طراح باید به نکته هایی توجه کنه تا نتیجه موثر تری داشته باشه، در ادامه باما باشید تا با اون نکات آشنا بشیم:

طراحی حرفه ای بنر: شخصی که توانایی و مهارت کافی در طراحی نداشته باشه، قطعا نمیتونه پروژه خوبی انجام بده. اگه نیاز به طرحی حرفه‌ای دارید بهترین کار اینه که پروژه ساخت پوستر خود را به یک طراح بدید تا به صورت حرفه‌ای طراحی و اصول لازم را رعایت کنه.

نتیجه سریع و دلخواه برای طراحی بنر تبلیغاتی: طراح بنر گیف علاوه بر دانش لازم در زمینه طراحی، با ترفند‌های نرم‌افزارهای مختلف طراحی هم آشنایی کامل داره. به عنوان مثال بنری که شما قصد طراحی اون رو داشته باشید اگر ۲۴ ساعت زمان نیاز داشته باشه، این زمان برای طراح حرفه‌ای ۱ ساعت هست. پس کار کردن با طراح بنر تبلیغاتی میتونه خیلی سریع پروژه شما رو به نتیجه نهایی و قابل اطمینان برسونه و نگرانی شما رو راجب زمان تحویل برطرف کنه. با این کار زمان بیشتری برای انجام دادن وظایف مربوط به خود دارید.

 

طراحی بنر تک و منحصر به فرد: در دنیای تبلیغات و بازاریابی برای ارتقا سطح کیفیت، باید طرح‌ها منحصر به خودتون باشه و گویای شرکت، برند، محصولات و خدمات شما باشه.طرح‌ تبلیغاتی خلاقانه و منحصر به فرد برای نرخ تبدیل ضروریه.

سفارش ساده بنر: با سپردن کار به طراح، نیازی به دادن اطلاعات عجیب و غریب و کارهای خیلی سخت نیست. طراح باتجربه، میدونه برای انجام یک پروژه نیاز به چه اطلاعات و سوالاتی داره، که در آغاز انجام کار اطلاعات مورد نیاز رو از شما دریافت می‌کنه.

بنری متناسب با همه پلتفرم های تبلیغاتی: اگر با طراح‌های حرفه‌ای کار کنید دیگه نیاز نیست اطلاعات کاملی در مورد اندازه‌های بنر تبلیغاتی در سایت‌ها، اینستاگرام، تلگرام، گوگل، بیلبورد و … داشته باشید فقط لازمه به طراح بگید که تبلیغ رو برای چه پلتفرمی میخواهید، اونا بهترین قالب رو برای تصویر و ویدیو شما دارن.

با توجه به دلایل ذکر شده، کار درست و عاقلانه اینه که طراحی پروژه‌های تبلیغاتی خود را به طراحان گرافیک بسپارید تا نتیجه مطلوب را بدست بیارید.

آژانس مارکتینگ آترز بهترین گزینه برای بهره مندی از خدمات طراحی بنر متحرک و بنر وبسایت است، زیرا:​​

 

چرا آژانس تبلیغاتی آترمارکتینگ بهترین گزینه برای  بهره مندی از خدمات طراحی بنر متحرک و بنر سایت است؟

ما برای مشتریان خود ارزش ویژه ای قائل هستیم و آپشن هایی را در نظر می گیریم که کمتر شرکتی برای مشتریانش در نظر می گیرد از جمله :

  •  در هر مرحله از طراحی بنر متحرک و بنر سایت نیاز سنجی می کنیم و نظر شما مشتریان را لحاظ می کنیم.
  •  تمامی پارامترهای طراحی بنر متحرک توسط طراحان گرافیک ما در نظر گرفته می شود بنابراین طراحی به صورت کاملا اصولی انجام می گیرد.
  •  همواره برندینگ و هویت سازی کسب و کار شما را الویت قرار می دهیم.
  •  امکان سفارش از محصولات آماده با قیمتی مناسب تر وجود دارد.
  •  مجموعه ی ما دارای پکیج کاملی از طراحی گرافیکی و برندینگ است که می تواند کلیه خدمات گرافیکی را به صورت یکپارچه و هماهنگ به شما ارائه دهد.
طراحی هویت بصری شبکه های اجتماعی | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟