طراحی لوگو در اصفهان

اگه به دنبال دریافت خدمات طراحی لوگو در اصفهان هستید، آژانس مارکتینگ آترز بهترین گزینه برای ارائه خدمات طراحی لوگو حرفه ای در اصفهان با بهترین قیمت و کیفیته. ما در آژانس مارکتینگ آترز نه تنها خدمات طراحی لوگو و آرم رو به طور کامل ارائه میدیم، بلکه میتونیم از ابتدای شروع کسب و کار شما همراهتون باشیم و به بهترین شکل ممکن برای رشد و ارتقای کسب و کارتون در کنار شما مشتریان عزیز باشیم. در پایین این قسمت میتونید مراحل سفارش و تحویل طراحی لوگو رو مشاهده و بررسی کنید. همچنین میتونید جهت دریافت خدمات طراحی سایت در اصفهان، بهترین مشاوره رو از آژانس آترز دریافت کنید!

 

نکاتی درباره مراحل درخواست طراحی لوگو در اصفهان 

‌‌

سفارش طراحی لوگو یکی از موثر ترین و مهم ترین راه هاست برای تبلیغات کسب و کار شما.  شما بر پایه ی برندی که دارید و برای ارتقا اون، میتونید لوگو طراحی کنید . جالبه بدونید که هیچ برند، شخص یا سازمانی نمیتونه بدون تبلیغات هدفمند، از طریق پلتفرم های مختلف به نتیجه برسه. در طراحی حدود ۷۰ درصد تبلیغات روی لوگوی برند شماست.

یکی از عواملی که باعث بالا رفتن سطح طراحی شما میشه استفاده از طراح گرافیست های متخصص و کارکشته هست.  بهتره برای طراحی لوگو از متخصصای این زمینه کمک بگیرید تا یه لوگوی بی عیب و نقص داشته باشید.

لوگو کاریزماجی پی | آژانس ماکرتینگ آترز

۱. آنالیز درخواست

متخصصان پیش از طراحی لوگو، زمانی صرف جمع آوری اطلاعات  درباره ی مشتری میکنن. اینکه چه کسی هستید، چه کاری انجام میدین، بازار هدفتون چیه و… 

بعد از چک کردن همه ی اینها با توجه به نیاز شما فهرستی تهیه میکنند.

انتخاب های زیادی برای رنگ و طرح یک لوگو وجود داره، ولی یه لوگوی خوب باید کمک کنه که اطلاعات زیادی از برندینگ به به مخاطب انتقال پیدا کنه. همین مسئله باعث میشه که حساسیت ها زیادی در انتخاب رنگ و طرح لوگو توسط گرافیست ها بکار گرفته بشه.

 

لوگو کاریزما جی پی | آژانس ماکرتینگ آترز
ریپاسچر | آژانس ماکرتینگ آترز
دوک | آژانس ماکرتینگ آترز

۲.تماس و مشاوره با مشتری واقعی

بعد از اینکه کار آنالیز درخواست شما تموم بشه پشتیبان های سایت با شما تماس میگیرن تا شمارو با نحوه ی کار اشنا کنن. طراحان متخصص با توجه به کسب و کار شما ایده های زیادی بهتون میدن که میتونید سبک مورد نظر خودتونو انتخاب کنید.

۳.پیش پرداخت

استفاده از لوگو نوعی سرمایه گذاریه. هزینه ی طراحی لوگو به برندینگ شما و بودجه ای که در اختیار دارید بستگی داره. شما زمان عقد قرارداد حدودا ۳۰ الی ۵۰ درصد هزینه رو به عنوان پیش پرداخت واریز میکنید و کار طراح ها شروع میشه.

۴.بررسی و طراحی اولیه

قبل از شروع طراحی ،طراح حسابی راجب برند شما تحقیق میکنه و از منابع مختلف آمار راجب برند شما کسب میکنه. جزییات مربوط به کمپانی رو استخراج میکنه، یک چک لیست از باید ها و نباید ها تهیه و شروع به طراحی میکند. گرافیست ها تا حداکثر ۵ طرح به عنوان نمونه به شما ارائه میدن و شما میتونید لوگوی مورد نظرتونو انتخاب کنید. شما باید در طول فرایند طراحی، با طراح تعامل داشته باشید و روی پروژه نظارت کنید تا بهترین خروجی رو بگیرید.                                   

۵.ارسال به مشتری

طرح ها براتون ارسال میشه و شما با توجه به همسو بودن با اهداف کسب و کارتون میتونید انتخاب کنید که روی کدوم طرح بیشتر کار بشه و به نتیجه ی نهایی برسه . توی فرایند طراحی لوگو علاوه بر نظر مشتری خلاقیت طراح هم مهمه .

لارا | آژانس ماکرتینگ آترز

۶.اعمال تغییرات

با تغییرات هرچند کوچیک مثل استایل یا رنگ ها شروع کنید. چیزی که باعث میشه یه لوگو متفاوت باشه. درواقع جزییاته. مشتری باید با طراح تعامل داشته باشه و نظر نهایی ر راجب لوگو اعلام کنه، طراح با توجه به هدف مشتری و تلاش برای همسو بودن باهاش تغییرات رو اعمال میکنه .

۷.تایید مشتری

کار نهایی برای گرفتن تایید آخر برای مشتری ارسال میشه و مشتری اونارو چک میکنه که اگر مشکلی در جزییات بود به طراح اطلاع بده.

۸.سازمان دهی و نهایی سازی

اخرین تغییرات روی لوگو انجام میشه رنگ ها و استایل های نهایی زده میشه. 

۹.تسویه حساب

بعد از رضایت از کیفیت کار، پرداخت نهایی با توجه به متن قرارداد انجام میشه.

۱۰.ارسال پکیج نهایی به مشتری

بهترین و با کیفیت ترین پکیج رو برای مشتری ارسال میکنیم.

طراحی لوگو و آرم در اصفهان

موقعی که طراح لوگو قصد داره یک لوگو طراحی کنه، باید در ابتدا حوزه کاری مشتری و فعالیت اونارو به خوبی بشناسه. علاوه بر اون نیازه تا کاربران حوزه فعالیت مشتریان رو به طور کامل بشناسه تا بتونه به بهترین شکل برای اونا لوگو طراحی کنه. در ادامه قصد داریم تا توضیح دهیم که یک لوگو خوب چه اصول و چه ویژگی هایی داره. سادگی لوگو اصلی ترین مورد در طراحی اونه! برای مثال اگر به لوگوی برخی از شرکت های معروف همانند فیس بوک. اپل و کوکا کولا توجه کنید به این امر پی میبرید که سادگی باعث زدگی چشم شما حین دیدن لوگو نمیشه و به خوبی توی ذهن باقی میمونه.

طراحی لوگو ارزان با آژانس مارکتینگ آترز

لوگو یک هویت تصویری هست که برای انتقال مفهوم خدمات، نشان دادن هویت یک سازمان بزرگ یا کوچک، مفهوم سازی یک موقعیت، شناسایی یک محصول توسط شرکت های تجاری، تولیدی و صنعتی و کسب و کارهای کوچک استفاده می شود. نوع خدمات با استفاده از خلاقیت اهداف و محصولات مورد نظر را به مخاطب معرفی میکنه.

طراحی لوگوی زیبا و موثر برای شرکت، محصول یا هویت بصری شما برای محبوبیت برند در چشم عموم بسیار مهم است. لوگو می تواند نام گرافیکی برند شرکت شما باشد. برند لوگو در بسیاری از موارد به عنوان برند و هویت سازمان شما شناخته می شود. شکل لوگو اولین چیزی است که با شنیدن آن به ذهنتان خطور می کنه.

لوگو امین براتی | آژانس ماکرتینگ آترز

طراحی حرفه ای انواع لوگو

طراحان باید برای طراحی لوگو حرفه ای باید بازار مناسبی را به عنوان هدف قرار بدن. این لوگو باید پیام درست و مناسبی را در خود داشته باشه تا باعث سود آور شدن کسب و کار شما بشه. برای رسیدن به این هدف میتوانید روی کمک های ما حساب کنید.

در واقع اصلا مهم نیست که خدمات یک شرکت یا کسب و کار یا محصولات آن چقدر با کیفیته، اگه لوگو به طور حرفه ای طراحی نشده باشه، اون کسبو کار در ادامه به مشکل بر میخوره. شاید فکر کنید در این جمله مقداری اقرار شده، ولی در واقع داشتن یک لوگو اشتباه باعث میشه تا مخاطبان متفاوت و غیرمرتبط به سمت دریافت خدمات شما بیان و در ادامه کار برای رفع این مشکل ممکن است متحمل خسارت و هزینه سنگینی شوید. پس توصیه ما به شما این برای لوگوی کسب و کار خود به درستی اقدام کنید و مطمئن شوید به صورت حرفه طراحی شده باشه.

نوع
توضیحات
مدت زمان اجرا
لوگو تایپ
این لوگو با کنار هم چیده شدن حروف به شکل های مختلف یا به طور ساده، به وجود میاد که به لوگوی اسم هم معروفه.
۲ هفته
لوگو با حرف تغییر شکل یافته
این لوگو یک حرف خاص از نام تجاری است که با کار گرافیکی به یک لوگو تبدیل شده است.
۲ هفته
لوگو مفهومی
این لوگو بر قدرت خیال پردازی ذهن مخاطب تکیه مینماید تا مفاهیم اصلی و پایه ای برند را نمایش و برند را از سایر رقبا متمایز نماید.
۲ هفته
لوگو نشانه گذاری
هنگامی که لوگو در یک شکل هندسی قرار میگیرد به آن لوگو نشانه گذاری می گوییم که اغلب حاوی عناصر چند گانه است. ضعف این لوگو در مقیاس پذیری آن است.
۲ هفته
لوگو کاراکتر
معمولأ صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین به خاطرسپاری محصولات و خدمات خود به عنصری در داشتن یک لوگوی کارکتر روی می آورند.
۱ ماه
لوگو ترکیبی
لوگو ترکیبی تلفیقی از دو مدل لوگو نوشتاری و لوگو تصویری است یعنی با استفاده از نام برند (نوشتار) و تصاویر این لوگو ساخته میشود.
۳ هفته

شرکت های بزرگ میدونن که طراحی لوگو اختصاصی در راه اندازی کسب از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخورداره. یک لوگو متناسب با کسب و کار شما باعث میشه تا برند شما در ذهن مخاطبان جلوه خوبی داشته باشه و کاربران برای مدت زمان بیشتری برند شما را در خاطر داشته باشن. در واقع با طراحی یک لوگو برای کسب و کار خود یک هویت جدید برای آن ایجاد میکنید. این کار باعث می میشه تا کسب و کار شما بیش از پیش بدرخشه!

  •  
بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان | آژانس مارکتینگ آترز

‌‌‌

نکات قابل اهمیت در  طراحی لوگو

اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای می باشید، آترز بهترین گزینه برای انجام یک طراحی حرفه ای و متمایز است. زمانی که تصمیم گرفتید یک لوگو برای مجموعه خود سفارش دهید، فرقی نمی‌کند که لوگوی شما با چه نرم افزارهایی طراحی شود.

آن چیزی که در این روند باید مورد ارزیابی قرار گیرد این است که لوگوی طراحی شده برای برند شما موارد بسیار مهمی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم را رعایت کرده باشد.

طراحان لوگو که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به خوبی می دانند که یکی از نرم افزارهای طراحی لوگو، فتوشاپ است؛ فتوشاپ نقش به سزایی را در روند طراحی لوگو ایفا می کند.

این ویدیو رو تماشا کنید تا درک بهتری از اهمیت لوگو در برندینگ داشته باشید!


بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان

از جمله موارد اولیه طراحی لوگو، خاص بودن اونه. به این صورت که لوگو باید در میان سایر برند های مشابه یا غیر مشابه به صورت متمایز تلقی بشه. در همین راستا، اصلی ترین و ابتدایی ترین مزیت طراحی لوگو اینه که میان شما و سایر رقبایتان تمایز ارزشمند ایجاد بشه!

دومین مزیت داشتن لوگو اینه که برای مخاطبان شما حس اعتماد به وجود میاره. در صورتی که لوگو برند شما کپی یا ایده گرفته از سایر لوگوها مخصوصاً لوگوهای برندهای هم‌رده شما باشه، اون لوگو، تاثیرات منفی بر برند شما میزاره.

پس در نتیجه با داشتن یک لوگوی اختصاصی برای کسب و کارتون، حس اعتماد و خاص بودن برند شما به مخاطبان القا میشه.

یکی دیگه از مزیت های طراحی لوگوی اختصاصی قابلیت ثبت اونه. تمامی لوگو هایی که مجموعه آترز طراحی میشه دارای قابلیت ثبت هست و از اونجایی که این آژانس با تمامی ضوابط و قوانین مربوط به ثبت لوگو آشنایی داره، بهترین لوگو رو برای برند شما طراحی میکنه تا ارزش کسب و کار یا برندتون حفظ بشه و افزایش پیدا کنه.

خدمات طراحی ست اداری در آترز

شماره تماس برای ثبت سفارش طراحی لوگو در اصفهان

۰۹۳۸۹۲۴۹۹۹۵ - ۰۹۱۳۷۲۹۷۴۵۸

ثبت سفارش

سوالات متداول

زیرا لوگو اختصاصی باعث ایجاد اعتمادسازی قوی در کسب و کار شما میشود و داشتن یک لوگو به طور اختصاصی نشان دهنده قدرت و استحکام برند شماست.

همه چیز بسته به نوع لوگو در خواستی شما، جزئیات و امکانات اضافه مانند لوگو موشن و … بستگی دارد.

زیرا آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز در زمینه طراحی لوگو تخصص به خصوصی دارد؛ رضایت مشتریان نشانگر همه چیز است!

نظرات

۲ نظر در مورد طراحی لوگو در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟