ارائه خدمات طراحی ست اداری

یکی از خدمات گرافیکی که مجموعه ی ما یعنی آژانس تبلیغاتی آترمارکتینگ در اختیار شما مشتریان محترم قرار میده، طراحی ست اداری است. آترز فعالیت خودشو در زمینه گرافیک از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و تا به امروز تونسته خدمات زیادی در زمینه گرافیکی ارائه بده، بنابراین تیم طراحان گرافیک آترز از افراد با تجربه و خلاق تشکیل شده و کاملا به پروژه های دریافتی تسلط دارن. طراحی ست اداری از بهترین حوزه های فعالیت کارهای تیم آترز هست و به این تیم به تمامی خواسته های مشتریان احترام میزاره و تا حد امکان اونارو برطرف میکنه. در ادامه با نمونه کارهای تیم آترز و توضیحات تکمیلی در این باره آشنا خواهید شد. همچنین می‌تونید با استفاده از فرمی که در پایین این مقاله قرار داده شده، سفارش خودتون رو ثبت کنید تا مشاوران ما با شما مشتریان عزیز تماس بگیرن.

ارائه خدمات طراحی ست اداری در آترز

کاربرد ست اداری چیست؟

 همانطور که قبلا گفتیم تلاش ما برای برند کردن کسب و کار شماست. استفاده از موارد زیر بر اساس لوگوی از قبل طراحی شده ی شما(برای اطلاعات بیشتر به خدمات طراحی لوگو مراجعه کنید) به ماهیت کسب و کارتان، زیبایی و هویت می بخشد. هماهنگ بودن اوراق مختلف اداری شما، وجهه و اعتبار شما در چشم مشتریتان را ارتقا می دهد. به تدریج لوگو و نام شرکت شما در میان مخاطبین معروف و محبوب می شود. همچنین داشتن ست اداری منحصر به فرد، امکان کپی برداری از طرح و اوراق شما را به حداقل ممکن می رساند.

ارائه خدمات طراحی ست اداری در آترز

لازمه ی سفارش ست اداری چیست؟

شما می بایست از قبل برای کسب و کار خود نام تجاری مناسب و لوگوی مختص به خود را داشته باشید. مجموعه ی ما یعنی آژانس تبلیغاتی آترمارکتینگ، می تواند لوگو را برای شما طراحی کند اما اگر از قبل لوگوی طراحی شده نیز داشته باشید، بقیه ی روند طراحی ست اداری برای شما توسط مجموعه ی ما امکان پذیر است.

آیا امکان طراحی آیتم ها به طور تکی وجود داره؟

بله، ممکنه که شما طرح ست اداری خودتون رو در حالات دیگر و بر روی ابزارهای دیگه داشته باشید و بخواید که این طراحی بر روی ابزار مورد نیاز دیگری نیز انجام بشه. در آترز شما میتونید هر وسیله یا ابزار اداری رو که میخواهید با طرح شما ست بشه در قسمت ثبت سفارش زیر درخواست بدید تا تیم طراحان گرافیک ما این کارو برای شما انجام بدن.

طراحی ست اداری با بهترین کیفیت

طراحی لوگو

بدون لوگوی مناسب، یک سازمان حرفه‌ای و منحصر به فرد هویت مناسب خود را نداره. طراحی لوگو اولین گام در طراحی ست اداری برای شرکت هایی هست که دارای لوگو و رنگ سازمانی نیستند. آترز با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه با تضمین رضایت مشتری و چاپ لوگو بر روی انواع محصولات: جعبه، کاغذ بسته بندی، لیبل، پاکت، کیف دستی و …. شما را قدم به قدم به سوی موفقیت راهنمایی میکنه.

ارائه خدمات طراحی ست اداری در آترز

طراحی سربرگ

یکی از عناصر کلیدی طراحی ست اداری حرفه ای، سربرگ آن است. اندازه های استاندارد سربرگ ۲۱*۲۹.۷ و ۲۱*۱۴.۸ می باشد که در طراحی سربرگ باید بر اساس استانداردهای کاغذ قبل و بعد از برش، تعیین فونت با اندازه، وضوح و فاصله صحیح باشد. طراحی انواع سربرگ اداری اعم از: لوگو برجسته و طلاکوب و برش لبه گرد در انواع کاغذ های فانتزی ، کاغذ های تحریر و کتان از خدمات ویژه آژانس آترز  هست.

طراحی پاکت نامه

طراحی پاکت نامه یکی دیگر از عناصر مهم و کاربردی یک ست اداری کامل است. معمولاً پاکت های به اصطلاح ملخی در ابعاد ۲۲*۱۱ و پاکت A4 در سایز ۲۳ *۳۲.۵ ،پاکت A5 در سایز ۲۳ * ۱۶ هستند. در طرح پاکت می توان از ابعاد و طرح های خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده کرد و در قسمت چاپ، داخل و خارج پاکت را می توان همزمان در ۵ رنگ به سبک سنتی، دایکات دور چاپ کرد.

ارائه خدمات طراحی ست اداری در آترز

طراحی کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت بخش مهمی از اتاق اداری هستند، معمولاً کارت‌های ویزیت در ابعاد و اندازه‌های استاندارد  ۴.۸  و  ۵.۸ ،  بسته به قالب و عنوان، رنگ، اندازه صحیح و باید با فونت درست باقی بمانند. رعایت فاصله قبل و بعد از برش می تواند زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. و چاپ آن به دو صورت عمومی و اختصاصی قابل انجام است که با توجه به حساسیت مشتری بر اساس سایزها و برش ها، نقره ای و جاسازی شده است.

ارائه خدمات طراحی ست اداری در آترز

چرا آژانس تبلیغاتی آترمارکتینگ بهترین گزینه برای بهره مندی از خدمات طراحی ست اداری است؟

ما برای مشتریان خود ارزش ویژه ای قائل هستیم و آپشن هایی را در نظر می گیریم که کمتر شرکتی برای مشتریانش در نظر می گیرد از جمله :

بر اساس پارامترهای مشخص شده در فرم مربوط به طراحی ست اداری که توسط شما پر شده است، کار طراحی در دستور کار قرار می گیرد پس در پر کردن فرم دقت کافی را داشته باشید.

برای طراحی ست اداری مشتریان، پالت رنگ تعریف می کنیم و بر اساس رنگ انتخابی شما، کار را انجام می دهیم.

در هر مرحله از طراحی ست اداری نیاز سنجی می کنیم و نظر شما مشتریان را لحاظ می کنیم.

فایل های اصلی طراحی را در فرمت های مختلف در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهیم.

تمامی پارامترهای طراحی ست اداری توسط طراحان گرافیک ما در نظر گرفته می شود بنابراین طراحی به صورت کاملا اصولی انجام می گیرد.

همواره برندینگ و هویت سازی کسب و کار شما را الویت قرار می دهیم.

امکان سفارش از محصولات آماده با قیمتی مناسب تر وجود دارد.

مجموعه ی ما دارای پکیج کاملی از طراحی گرافیکی و برندینگ است که می تواند کلیه خدمات گرافیکی را به صورت یکپارچه و هماهنگ به شما ارائه دهد.

خدمات طراحی ست اداری در آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟