خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟ سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هست. سئو و بازاریابی دیجیتال یه بخش مهم و جدایی ناپذیره و فرآیند بهینه سازی وب سایت برای دیده شدن بهتر هست. نتایج و رتبه بهتری در جستجوی مرتبط دارد. سئو به این معنیه که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیره و کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنن.

خدمات SEO به سه روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه قابل انجام شدن هست. خدمات سئو کلاه سفید که توسط تیم حرفه ای آترز به صورت پیشرفته و حرفه ای انجام میشه بر اساس قوانین و الگوریتم های گوگل انجام میشه. خدمات سئو سایت باعث افزایش اعتبار وب سایت و گرفتن رتبه های بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو میشه.

دیجیتال مارکتینگ چیه؟

به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات وب سایت خود با استفاده از ابزارهای دیجیتالی انجام میشه ، گفته می شود. بهتره بدونید، دیجیتال مارکتینگ خیلی بهتر و بزرگ تر از بازاریابی های سنتیه.  بازاریابی دیجیتال(digital marketing) فقط مخصوص خرید و فروش محصولات و خدمات نیست، بلکه برای تعامل اجتماعی، اخبار و در معرض دید مصرف کنندگان قرار گرفتن هست.

در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی فروش محصولاته، این در حالیه که در بازاریابی سنتی هیچوقت نمیتونید به میزان زیادی از مشتریان دست پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال، برای بازاریابی خدمات و محصولات هست.

 

 

سئو (SEO) چیست؟

Seo مخفف چیه؟ Search Engine Optimization  به معنای بهینه سازی سایت و محتوا برای موتور جستجو هست. موتور های جستجو طبق الگوریتم های خاصی عمل جست وجو را انجام میدن؛ این الگوریتم ها مدام درحال به روز و بهتر شدن توسط گوگل هستن. همچنین از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستن.

به بیان ساده تر به مجموعه کارهایی که شما روی یه وب سایت و محتوای آن، با هدف سازگار شدن و هم مسیر شدن با الگوریتم های موتورهای جستجو انجام میدید سئو (SEO)میگن. موتور جستجو گوگل برای رتبه بندی سایت های مختلف الگوریتم های متنوعی ارائه داده که به صورت مستمر آپدیت میشن. الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و تحول هستن و از جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی برای شناسایی سایت های لایق و شایسته صفحات برتر گوگل استفاده میکنه.

با بهره گیری از این الگوریتم ها گوگل سایت های معتبر رو شناسایی میکنه و اونارو برای برای حضور در صفحات برتر گوگل رتبه بندی میکنه.

 

سئو پایه و اصول سئو | آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

سایت من چه قدر زمان می بره تا به رتبه ی ۱ گوگل برسه؟

هیچوقت نمیشه مقداری برای این سوال در نظر گرفت و به آن پاسخ قطعی داد، اما تیم آترز تضمین میکنه که با اعتماد از سمت شما و تلاش اصولی از سمت ما، میتوان در کمترین زمان ممکن نتیجه خوبی از افزایش بازدید یا فروش محصولات خودتون از طریق سئو داشته باشین.

اگر در زمینه سئو تخصصی سایت سوالی دارید؛ می تونید با کارشناسان ما در آژانس مارکتینگ آترز در ارتباط باشین تا شما رو تو این زمینه راهنمایی بکنن.

استراتژی سئو چیه؟

برای شروع کار خود به یک استراتژی درست و دقیق نیاز داریم. استراتژی ما در انجام خدمات سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا به وجود میاد.

بهینه سازی صفحات سایت

در بهینه سازی صفحات وب سایت، هدف اصلی بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت هست. این فعالیت ها شامل تکنیک هایی هست که به کمک آن تمام صفحات مهم را با استفاده از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی متا و … به موتورهای جستجوگر وصل کنیم.

بهینه سازی صفحات خاموش: بهینه سازی کردن صفحه، با ساخت لینک و ارتقاء وب سایت صورت میگیره. رتبه بندی یه سایت در موتور جستجو بسیار تحت تاثیر لینک های ورودی قرار داره، و از یه سایت شناخته شده و معتبر یه لینک باید به سایت شما وصل بشه. مهم این که دایرکتوری های مقاله، لینک های پرداخت شده و … تاثیر منفی بر موتور جستجو دارن.

نکته مهمی که درمورد بهینه سازی سایت باید بهش اشاره کنیم اینه که استفاده از تکنیک‌های سئو سبب کسب رتبه بهتر میشه، اما اگه گوگل سایت شما را نشناسه، هیچ رتبه‌ای هم کسب نمیکنید. البته گوگل به کمک روش‌های مختلف در نهایت سایت شما رو شناسایی می‌کنه اما ثبت دستی سایت مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

  • شناخت سریع تر: اکثر وب سایت های جدید از وب سایت های دیگه بک لینک دریافت نمی کنن. بنابراین گوگل کمی زمان میبره تا این وب سایت ها را بشناسه.
  • بهبود وب سایت: با کنسول جستجوی گوگل، توصیه های بهتری برای بهینه سازی وب سایت دریافت خواهید کرد.

بهینه سازی تصاویر

تصاویر می‌توانند تأثیر بزرگی بر بهبود سئو (سئو: بهینه‌سازی موتور جستجو) سایت داشته باشن. در زیر تأثیراتی که عکس‌ها می‌توانن بر سئو داشته باشن و چگونگی بهبود آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

    1. ارتباط با محتوا: استفاده از عکس‌های مرتبط با متن مطلب کمک می‌کنه تا محتوا و تصاویر به‌طور موثر به یکدیگر مرتبط بشن. این ارتباط به الگوریتم‌های موتورهای جستجو اطلاعات اضافی در مورد محتوای صفحه ارائه می‌ده که می‌توان به بهبود رتبه‌بندی سایت کمک کنه.

    2. بهبود تجربه کاربری: استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط می‌تونه تجربه کاربری را بهبود ببخشد. این موضوع می‌تونه به افزایش میزان ماندگاری کاربران و کاهش نرخ خروجی (Bounce Rate) کمک کنه که این مسئله به نوبه خود بهبود سئو را تسهیل می‌کنه.

    3. بهبود سرعت بارگیری: تصاویر با حجم کمتر و بهینه‌سازی شده کمک می‌کنن تا زمان بارگیری صفحات سایت کاهش یابد. این موضوع از طریق بهبود عملکرد سرعت بارگیری به رتبه‌بندی سایت کمک می‌کنه، چون سرعت بارگیری یکی از عوامل مهم برای سئو هست.

    4. تحریک به اشتراک‌گذاری: تصاویر جذاب و جالب می‌تونن باعث افزایش احتمال اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی بشن که این موضوع نیز به بهبود و شناخت‌پذیری سایت کمک می‌کنه.

    5. بهبود الگوریتم تشخیص تصاویر: موتورهای جستجو امروزه به خوبی توانایی تشخیص تصاویر را دارن. بهینه‌سازی تصاویر با استفاده از متن جایگزین (Alt text) مناسب و توصیفات کامل می‌تونن به الگوریتم‌های تشخیص تصاویر کمک کرده و در نتیجه، بهبود سئو را ایجاد کنن.

بهبود سرعت

گوگل بارها گفته که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی ست اما هنوز بسیاری از وبسایت ها برای این موضوع  بهینه سازی نمی کنن. هدف گوگل یا باقی موتورهای جستجو اینه که جستجوگر دقیق ترین نتایج رو در سریع ترین زمان برای کاربران فراهم کنه ، مسلماً در سال های آینده سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی اهمیت بیشتری می گیره. وب سایت های سریع باعث بهبود تجربه کاربر و تشویق بازدید کننده به برگشت دوباره به سایت است.

 

کاهش حجم صفحات

اغلب استفاده از بهینه‌سازی سئو می‌تواند منجر به کاهش حجم صفحات و فایل‌های موجود در سایت شود. این بهبود باعث کاهش زمان بارگیری صفحات می‌شود.

بهینه‌سازی تصاویر

علاوه بر تأثیرات مثبتی که بهینه‌سازی تصاویر بر سئو دارد که در پاسخ قبلی ذکر شد، بهینه‌سازی تصاویر می‌تواند حجم فایل‌ها را کاهش داده و در نتیجه زمان بارگیری را کاهش دهد.

استفاده از کش

بهینه‌سازی سئو ممکن است شامل استفاده از سیستم‌های کش شود که از طریق ذخیره‌سازی موقت فایل‌های وب و داده‌های پویا، زمان بارگیری را بهبود می‌بخشد.

کاهش تعداد درخواست‌ها

بهینه‌سازی سئو می‌تواند منجر به کاهش تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور شود، برای مثال با استفاده از ترکیب فایل‌های جاوااسکریپت و CSS یا استفاده از CDN (شبکه توزیع محتوا)، که این اقدامات به کاهش زمان لود صفحه کمک می‌کنند.

بهینه‌ سازی کد

بهینه‌سازی کدهای HTML، CSS و جاوااسکریپت می‌تواند زمان بارگیری را کاهش دهد و بهبود سئو را فراهم آورد.

سئو داخلی

مجموعه اقدامات برای شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، تجزیه و تحلیل محتوای رقبا، تدوین استراتژی محتوا، تولید محتوای ارزشمند و سئو، تگ کردن صفحات و دسته بندی صحیح، ساخت لینک های داخلی سایت به صورت اصولی و… موفقیت در سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل بدون در نظر گرفتن مسائل سئوی داخلی و محتوایی تقریبا غیر ممکنه. سئوی داخلی یا سئوی درون صفحه قوانینی هستن که در سایت استفاده می کنید تا در موتورهای جستجو راحت تر پیدا بشن و در عین حال کاربران را افزایش بدین. سئوی محتوا و فنی مهم ترین بخش سئو داخلیه. با رعایت فاکتورهای سئو داخلی میتونید بدون صرف زمان و هزینه زیاد ضمن استفاده از محتوای مفید و کاربرپسند به رتبه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

خدمات سئو داخلی یا on-Page در آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز
خدمات سئو خارجی یا Off-Page در آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز

سئو خارجی

علاوه بر تغییراتی که می تونید در وب سایت خود ایجاد کنید تا به طور خاص در صفحات نتایج موتورهای جستجو نامگذاری بشه، راه دیگه ای هم برای بهبود محتوای خود دارید، که اون استفاده از تکنیک های سئو خارجی است.

سئوی خارج از سایت به طور کلی به عنوان لینک بیلدینگ شناخته میشه ، اما من ترجیح می دهم از عبارت «ارتقای وب سایت» استفاده کنم، چون روش مناسب برای تبلیغ یک وب سایت شامل روش ها و تکنیک های بیشتری نسبت به ساخت لینک است. به طور کلی، موتورهای جستجو سعی می کنن مهم ترین صفحات وب را پیدا کرده و زمانی که کاربر به دنبال درخواستی جستجو می کنه، اونارو نمایش بده.

یکی از عواملی که موقعیت وب سایت را در نتایج موتورهای جستجو تعیین میکنه، لینک های ورودی است.

لینک های ورودی نشانه اعتماد هستند و بسته به اینکه از کجا اومدن، تاثیر بسزایی در موقعیت و رتبه شما دارن.

سوال اینه که برای دریافت لینک های بیشتر چه کاری می تونید انجام بدین؟ به نظر من، باید لینک بیلدینگ را کاملا فراموش کنید و برای وب سایت خود محتوای باکیفیت بنویسید محتوای خوب به شما پیوندهای طبیعی میده که به نوبه خود رتبه و ترافیک بهتری برای شما داره.

تولید محتوا

تولید محتوا در زمینه سئو به ایجاد محتوایی اشاره دارد که همچنان که به مخاطبان ارزش افزوده ارائه می‌دهد، از روش‌ها و استراتژی‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) نیز استفاده می‌کند. این نوع محتوا به دو طریق به بهبود سئو کمک می‌کند:

ارائه اطلاعات مربوط و مفید: محتواهایی که به مخاطبان ارزش افزوده ارائه می‌دهند و به سوالات و نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهند، برای موتورهای جستجو نیز ارزشمند هستند. موتورهای جستجو سعی می‌کنند تا بهترین و مرتبط‌ترین محتواها را به کاربران ارائه دهند. بنابراین، محتواهایی که ارزش افزوده دارند و مرتبط با موضوعات مورد نظر مخاطبان هستند، احتمالاً در رتبه‌بندی سرشناسی به موتورهای جستجو ارائه می‌دهند.

بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی: تولید محتوا در زمینه سئو شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات مطلب است، به طوری که این کلمات کلیدی به صورت طبیعی و در جریان متن قرار گیرند و به موتورهای جستجو کمک کنند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی در عناوین، توضیحات متنی (meta descriptions)، URLها و متنهای محتوا می‌شود.

در کل، تولید محتوا در زمینه سئو نیازمند ترکیبی از ارائه محتوای با ارزش و مفید برای مخاطبان و استفاده از روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. این رویکرد به کاربران کمک می‌کند تا به محتوای مفید دسترسی پیدا کنند، در حالی که به موتورهای جستجو نیز کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و در نتیجه، بهبود رتبه‌بندی سایت شما را فراهم کند.

در حقیقت، کل کاری که باید انجام بدین اینه که محتوایی با کیفیت بر اساس هرکدوم از کلمات کلیدی فهرست خود انجام بدین. به طور معمول، کارشناسان تولید محتوا تیم آترز با بکارگیری روش‌های مختلف این فرآیند رو به بهترین شکل ممکن انجام میدن.

بهترین شرکت خدمات سئو تخصصی سایت 

اگه تو هم چیزایی که بالا گفتیم واست مهمه باید از یک تیم سئو تخصصی سایت در ااصفهان کمک بگیری که یکی از شرکت هایی که با تعهد این وظایف رو انجام میده آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز هست. ما در آترز با جمع کردن متخصصین حوزه های مختلف همیشه تلاشمون تو ارائه عالی خدمات و رضایت مشتریانمون بوده و هست. خوشحال میشیم اگه بتونیم به شما هم کمک کنیم تا فروشگاه آنلاینتون رو بهتر از قبل راه اندازی کنین.

شما واسه رونق کسب  وکارتون نیاز دارید که کار سئو سایتتون رو به یه تیم خفن و حرفه ای و آشنا با اصول سئو و قوانین تولید محتوا بسپارید. مجموعه آترز به دلیل داشتن تیم حرفه ای و مجرب در این زمینه میتونه نیاز شمارو برطرف کنه و هیچ نگرانی از بابت سایت واستون باقی نگذاره.

بهترین شرکت خدمات سئو تخصصی سایت در اصفهان

ثبت سفارش

سئو

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟