اهمیت سایت برای هر کسب و کار

401 بازدید
اهمیت سایت برای هر کسب و کار | آژانس مارکتینگ آترز

در این مقاله از آژانس آترمارکتینگ به اهمیت داشتن سایت برای کسب و کار  میپردازیم. شما با داشتن وب سایت خوب و جامع میتونید خدمات و محصولات خودتون رو در دنیای اینترنت به هزاران مشتری معرفی کنید و با این کار شهرت و اعتبار وب سایت خود و کسب و کارتان را افزایش خواهید داد به گونه ای که کسب و کار شما دارای اعتبار تجارتی بالایی خواهد شد و شما با این کار خود را به صورت برند شناخته شده ای تبدیل خواهید کرد.

امروز بسیاری از افراد ترجیح میدن به جای اینکه بخواهند زمان خود را در ترافیک های خیابانی هدر دهند در منزل خود بمونن و نیازهای خود را از طریق خرید های اینترنتی انجام بدن. این دسته از افراد اولین جایی که برای رفع نیاز خود به دنبال اون می گردن وب سایت هایست که میتونن با سرچ در گوگل به اونها دسترسی پیدا کنند.

بنابراین اگر وب سایتی که طراحی کردید دارای سئو موفقی بوده باشه و تونسته باش در رتبه و جایگاه مناسبی در صفحات نخست گوگل قرار بگیره بدون شک میتونه این دسته از افراد را جذب کنه و باعث بشه که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کنه و حتی ممکن برخی از اونها را به مشتریان دائمی و وفادار وب سایت شما نیز تبدیل کنه که این موضوع نقش بسیار مهمی میتونه در ارتقاء پیدا کردن رتبه سایت در گوگل داشته باشه.

اقتصادی بودن وب سایت

هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت گرفتید، مطمئناً متوجه خواهید شد که برای طراحی یک وب سایت باید سه جزء را به طور همزمان در وب سایت خود پیاده سازی کنید که عبارتند از:

  • خرید هاست سریع
  • انتخاب دامنه مناسب
  • طراحی وب سایت کاربردی

هزینه های اصلی که باید بهش توجه کنید هزینه هاییست که باید برای طراحی وب سایت بپردازید و اگه میخواهید در بازار رقابتی با همکاران خود در دنیای اینترنت بمونید، نیازی به نگرانی نیست. در مورد این موضوع هزینه ای که برای هاست و دامنه می پردازید زیاد نیست و می توانید هر سال اون رو تمدید کنید.

به خاطر داشته باشید که وب سایتی که در حال توسعه آن هستید باید به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مخاطبین و مشتریان شما باشه زیرا وب سایت شما در حقیقت نماینده شما می باشد که باید این قابلیت و توانایی را داشته باشد درزمان هایی که شما در حال استراحت می باشید نیاز کاربران وب سایت را برطرف نماید.

هر چه شما بر روی بررسی سئو سایت خود بیشتر زمان گذاشته باشید و محتواها و اطلاعاتی که در وب سایت خود منتشر کرده اید جذاب و مخاطب پسندتر باشد بدون شک به افزایش ترافیک وب سایت خود کمک کرده اید و رتبه و جایگاه بهتری را در نتایج جستجو گوگل بدست خواهید آورد.

شروع مراحل کسب درآمد از وبسایت به طور خلاصه

  1. شناسایی مهارت
  2. انتخاب حوزه کاری
  3. رقبا را بررسی کنید
  4. طراحی وبسایت
  5. افزایش ترافیک سایت
  6. استفاده از شبکه‌های اجتماعی (سوشال مدیا)
  7. بازاریابی محتوا
  8. استراتژی سئو سایت

مردم مهم ترین نیازهای خود را در اینترنت سرچ میکنند!

گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت که اتفاقا همیشه و در هر جایی در اختیار کاربران هستند؛ موجب می‌شوند که آن‌ها هر لحظه برای بدست آوردن هر چیزی، بی درنگ از سایت‌ها کمک بگیرند. اگر دندان درد داشته باشند در گوگل نام بهترین دندانپزشک را سرچ می‌‎کنند و اگر گرسنه باشند، با یک جستجوی ساده، از نزدیک‌ترین و بهترین رستوران اطراف، غذای مورد علاقه خود را سفارش می‌دهند.

آن‌ها برای خرید حتی یک کرم دست و صورت نیز، با گشت و گذار در سایت‌های مختلف، قیمت برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کنند، مشخصات هر محصول را به دقت بررسی کرده و سپس اقدام به خرید از میان ده‌ها برند موجود می‌‎کنند.

حال تصور کنید که شما سازنده کرم دست و صورتی هستید که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است اما هیچ وب سایتی برای معرفی محصول‌تان ندارید؛ بی‌تردید می‌‎توانید حدس بزنید که چه سرنوشت تلخی در انتظار کسب و کارتان است! پس اگر جواب نیازهای مشتریان خود را در دست دارید، بهتر است خودتان را نشان دهید.

وجود وب سایت به کسب و کارتان در مقابل رقبا، اعتبار می‌‎بخشد.

به طور خلاصه، داشتن وب سایت در فضای وب، به منزله داشتن دفتر کار یا فروشگاه در فضای واقعی است و این یعنی اعتبار کسب و کار شما. امروزه اکثریت افراد برای بررسی صحت و درستی کار هر نوع شغلی که فکر می‌کنید (از وکیل گرفته تا بنگاه معاملات املاک) مشخصات آن کسب و کار را در اینترنت سرچ می‌کنند. پس اگر نامی از شما و محصولات تان نبینند سراغ رقبای تان خواهند رفت.

تصور کنید یکی از مشتریان شما از کیفیت بالای کفش های تولیدی تان برای دوستش گفته و حالا دوست مشتری شما با سرچ برندتان در اینترنت می‌خواهد تصویر کفش های موجود در فروشگاه شما را ببیند و پس از اینکه مطمئن شد آنچه می‌‎خواهد در فروشگاه تان موجود است، برای خرید حضوری اقدام کند اما اسمی از برندتان در میان رقبای دیگر، نمی‎بیند.

این فرد ابتدا نسبت به صحت کسب و کارتان تردید کرده و سپس سراغ رقبای شما می‎رود؛ همان هایی که تصویرکفش مورد علاقه او را در وب سایت شان به اشتراک گذاشته اند!

نتیجه گیری

اگر به دنبال رشد کسب و کارتان هستید و نمی‌خواهید از پیشرفت جهان جا بمانید، داشتن وب‌سایت یک امر ضروری برای شماست. از فرصتی که زندگی در عصر حاضر و دنیای تکنولوژی در اختیارتان گذاشته به نحو احسن استفاده کنید و ذهنیت سنتی خود نسبت به کسب و کار را تغییر دهید و به یاد داشته باشید که داشتن وب سایت کار آسانی است.

آژانس اتر مارکتینگ با ۱۰ سال سابقه در طراحی سایت در اصفهان میتواند به شما برای طراحی یک سایت مناسب با فضای کسب و کارتون کمک کنه و باعث جلو افتادن از رقبا بشه.

منبع مقاله:

به این مطلب امتیاز دهید!
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://otters.ir/?p=9477
اشتراک گذاری:
لیلا حقیقی وبسایت شخصی
سلام من لیلا حقیقی هستم، لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار و ارشد مهندسی الکترونیک، الان یک سال و نیم میشه که کارشناس محتوا در آترز هستم و بسیار برای من جذابه که نظراتتون رو راجع به مطالبمون بدونم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد اهمیت سایت برای هر کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟