طراحی وبسایت برنامه نویسی (اختصاصی)

گاهی اوقات افراد برای کسب و کار خودشون نیاز به رشد و ارتقا دارن تا بتونن محصولات یا خدمات خودشون رو به نحو بهینه تری ارائه بدن، استفاده از سایت برای این رشد و ارتقا، پر مزیت ترین روش فروش و ارائه خدمات در هر زمینه ایه و کمکتون میکنه تا این کارو راحت تر انجام بدین؛ آترز همراه شماست تا مسیر طراحی، اجرا و راه اندازی وبسایت به شما کمک کنه و خدماتی رو با جان و دل به شما مشتریان عزیز ارائه بده. آترز یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هست که در سال ۲۰۱۸ فعالیت خودشو با کادر متخصص و مجرب شروع کرده و در طول این مدت سعی داشته تا کامل ترین خروجی رو در اختیار مشتری قرار بده.

مراحل سفارش طراحی وبسایت برنامه نویسی اختصاصی

اصلا وبسایت برنامه نویسی چیه؟

شما میتونید از وبسایت برنامه نویسی برای توسعه برنامه های تحت وب خودتون استفاده کنین، میتونید در وبسایت برنامه نویسی صفحات فروش محصول داشته باشید، میتونید وبلاگ داشته باشید و هزاران امکان و قابلیت دیگه که همه اینها در وبسایت برنامه نویسی قابل انجام و پیاده سازیه!

وبسایت هایی که با استفاده از برنامه نویسی راه اندازی میشن، معمولا برای Front-End از زبان هایی مثل HTML/CSS/JS استفاده میشه که سرعت به شدت بالایی در حوزه طراحی وب دارن. اما در بخش Back-End از زبان هایی مانند PHP با فریم ورک Laravel یا زبان JS در فریم ورک Node.JS استفاده میشه که تعدادشون بسیار نامحدوده و میتونید بر اساس نیازهای خودتون و بسته به حوزه فعالیت شما، هریک از این محیط های توسعه رو انتخاب کنین و در درخواستتون برای طراحی سایت برنامه نویسی ارائه بدین. همچنین میتونید برای داشتن انتخاب بهتر و اصولی تر، از تیم مشاوران آترز کمک بگیرید تا توصیه و توضیحات لازم رو در اختیار شما قرار بدن.

اصلا وبسایت برنامه نویسی چیه؟ | آژانس مارکتینگ آترز

وبسایت وردپرسی یا برنامه نویسی؟ مسئله این است!

روزانه افراد مختلف این سوال رو از تیم مشاوران ما میپرسن که چرا باید بجای وردپرس از سایت برنامه نویسی استفاده کنیم؟مگه راه اندازی و مدیریت سایت وردپرسی آسان تر نیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگم که شاید راه اندازی یک سایت وردپرسی ساده تر باشه، اما کارایی چندانی در حوزه های سخت و تخصصی نداره. یک مثال برای درک بهتر:

فرض کنید یک سایت وردپرسی دارین که میخواید رو این سایت وردپرسی یه ابزار نصب کنید تا کاربران از اون ابزار استفاده کنن. با در نظر نگرفتن چالش های پیچیده نصب ابزارهای مختلف بر روی وبسایت وردپرسی، زمانی که کاربران زیادی بر روی سایت شما فعالیت میکنن، سایت شما به مشکل سرعت پایین لودینگ بر میخوره و باعث ایجاد مشکلات دیگه برای مثال از دست دادن کاربران و … میشه که در وبسایت های برنامه نویسی که توسط آترز ارائه مشتریان میشه، بهینه سازی سورس کدها در اولویت تحویل پروژه قرار داره و هر امکان و هر قابلیت مورد نیاز شما بر روی وبسایت برنامه نویسی قابل پیاده سازیه!

بهترین شرکت طراحی سایت برنامه نویسی

ما یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ آترز، یکی از بهترین گزینه های روی میز شما برای سپردن پروژه طراحی سایتتون هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین راه کارهای رشد و ارتقای کسب و کار شمارو به طور کامل دنبال کنه. اما چه ویژگی هایی باعث میشه تا آترز بهترین گزینه باشه؟ در این قسمت به این سوال خواهیم پرداخت:

  •  ارائه بهترین خدمات طراحی وبسایت برنامه نویسی در آترز باعث شده تا در طول فعالیت تیم ما، پروژه های زیادی در این زمینه به ما سپرده بشه و همواره به طور کامل خدمات خودمونو ارائه میدیم.
  • تمامی نیازهای مشتری در وبسایت برنامه نویسی به طور کامل پیاده سازی میشه و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نداره.
  • قبل از ثبت سفارشتون میتونید یک مکالمه مشاوره محور با مشاوران آژانس ما داشته باشین تا توضیحات لازم و پیشنهادات خودشون رو برای پروژه شما ارائه بدن.
  • تضمین کیفیت سورس کد وبسایت هایی که طراحی میشن رو از میتونید از سرعت و پردازش بهینه سایت مشاهده کنید!
  • تیم آترز پشتیبانی کامل رو پس از اتمام پروژه در اختیار شما میزاره و میتونید هر زمان که به مشکلی بر خوردید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایین.

 

طراحی وبسایت برنامه نویسی به طور تخصصی در آترز

ثبت سفارش

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟