طراحی لوگو با هوش مصنوعی + معرفی ۶ سایت طراحی لوگو

467 بازدید
طراحی لوگو با هوش مصنوعی

ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی امروزه از پراستفاده ترین ابزار های هوش مصنوعی است. استفاده از این ابزار ها از چالش های طراحان گرافیک و صاحبان کسب و کار است. امروزه هوش مصنوعی پا به عرصه فناوری پیشرفته گذاشته و تبدیل به غول فناوری جهان شده است. در حال حاضر تمام فرایند های طراحی لوگو با استفاده از برنامه های متعدد هوش مصنوعی انجام میگیره. همچنین ابزار های ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان به صورت سایت یا اپلیکیشن در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی در زمینه طراحی لوگو این سوال پیش میاد که آیا طراحی لوگو را به هوش مصنوعی بسپاریم یا نه؟

انچه که در این مقاله می خوانید:

 

آیا ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی می تواند با طراحان گرافیک برابری کند؟

طراحی لوگو از کارهای اولیه ای است که باید برای راه اندازی کسب و کار خود انجام بدید. اگر قصد دارید لوگویی بسیار حرفه ای و دقیق طراحی کنید باید با یک شرکت طراحی گرافیک همکاری کنید و بودجه زیادی برای پوشش هزینه های آن داشته باشید. بیشتر شرکت های بزرگ و مقیاس پذیر با بودجه‌ مالی هنگفت طراحی و ساخت لوگوی خود را به شرکت های گرافیکی می سپارن. این شرکت ها خدمات جامع و کاملی از شروع تا پایان کار ارائه میدن. برای راه ‌اندازی کسب و کار جدید باید در ابتدا هویت برند خود را مشخص کنید. البته استفاده از خدمات شرکت های گرافیکی تنها راه حل طراحی لوگو نیست.

استفاده از نرم ‌افزار های حرفه‌ ای طراحی لوگو با هوش مصنوعی راه حل کم هزینه برای طراحی لوگوی اختصاصی خودتان است. این نرم افزار و سایت های طراحی لوگو هوش مصنوعی می توانند برای طراحی لوگو موقت انتخابی ایده آل باشن. طراحان حرفه ‌ای می‌ توانند از نرم ‌افزار های طراحی لوگو هوش مصنوعی برای ایده پردازی استفاده کنن.

در واقع طراحان می‌ توانند با استفاده از نرم‌ افزار هوش مصنوعی طرح اولیه لوگو را طراحی کرده و سپس با خلاقیت و توانایی های خود آن را تبدیل به یک لوگوی حرفه ای کنن. هوش مصنوعی طراحی لوگو هنوز به آن درجه نرسیده که بخواهد مانند یک انسان خلاقیت داشته باشه. در واقع این اپلیکیشن ها شاید بتوانند ایده های جالبی ارائه بدن؛ اما هرگز نمی توانند خلاقیت را در خود جای بدن.

طراحی لوگو با بازار های هوش مصنوعی

مزایای و معایب طراحی لوگو با هوش مصنوعی

مزایا:

  • وسیع بودن دامنه انتخاب
  • حداقل هزینه برای صاحب کسب و کار
  • بالا رفتن سرعت طراحی و صرفه جویی در زمان
  • معایب:
  • نداشتن خلاقیت

آیا برای طراحی لوگو نیاز به مهارت خاصی است؟

مهم نیست که مهارت گرافیکی و طراحی لوگو داشته باشین یا نداشته باشین. با نرم افزار و سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان می توانید در عرض چند دقیقه برای کسب و کار خودتان یک لوگوی مناسب بسازین. همچنین به لطف نرم افزار لوگو ساز آنلاین می‌ توانید طبق نام تجاری، نوع صنعت، اهدافتان و سلیقه خود لوگو مورد نظر خودتان را ایجاد کنید. طراحان می توانند از امکان شخصی سازی لوگو ساز برای طراحی لوگو بر اساس معیار های خودشان استفاده کنند.

همچنین بخوانید: انواع لوگو و کاربرد های استفاده 

آیا ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی می تواند جایگاه متخصصان گرافیک را بگیرد؟ 

امروزه استفاده از ابزار های طراحی لوگو با هوش مصنوعی همه گیر و زیاد شده است و افراد زیادی برای ساخت لوگو از آن استفاده می کنند. لوگویی که طراحی می کنید باید انتقال دهنده پیام درون لوگو به مخاطب باشه. بسیاری از لوگو ساز های رایگان برای طراحی لوگو از فونت های آماده استفاده می کنند. فونت های آماده انتقال دهنده پیام درون لوگو به مخاطبان نیستن. به این ترتیب نرم‌ افزار های هوش مصنوعی لوگو ساز نمی توانند جای یک طراح گرافیک ماهر را بگیرن، چرا که لوگویی که متخصصان طراحی می کنند نه تنها انتقال دهنده پیام درون لوگو به مخاطبان است؛ بلکه نمادی برای شناخت نوع صنعت، تجارت و برند سازی است. درست است که هوش مصنوعی پیشرفت زیادی داشته اما نمی توان این امید قطعی داد که در آینده جایگزین یک سری مشاغل مانند طراحی لوگو بشه.

 پلتفرم های طراحی لوگو‌ با هوش مصنوعی
  • ابزار هوش مصنوعی logo maker
    سایت logo maker از سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که بر اساس نوع صنعت و نیاز مخاطبان لوگو طراحی می کند.
  • ابزار logoai.com
    با ورود به سایت logoai.com و وارد کردن حوزه، شعار کسب و کار و نام شرکت می توانید لوگوی اختصاصی خودتان را طراحی کنید. این سایت عملکردی متفاوت از سایر ابزار های هوش مصنوعی داره و یک لوگوی سفارشی طراحی می کنه. همچنین جزو ابزار های طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان محسوب میشه.
  • ابزار Logomaster.ai
    از دیگر سایت های طراحی لوگو‌ با هوش مصنوعی، سایت Logomaster.ai است. این سایت بر خلاف ابزار های دیگر رایگان نبوده و باید برای دریافت لوگو هزینه کنید. هزینه آن مقرون به صرفه تر از طراحی اختصاصی توسط گرافیست لوگو است. کاربری این سایت بسیار آسان بوده و برای استفاده از آن نیازی به داشتن مهارت طراحی لوگو نیست.
  • ابزار DesignEVO
    ابزار طراحی لوگو‌ با هوش مصنوعی DesignEVO بزرگ ترین کتاب خانه دارایی را دارد. این ابزار در ابتدا یک لوگو از پیش طراحی شده را نشان میده که می توانید مطابق با سلیقه خودتان آیکون یا رنگ و فونت دلخواه را اضافه کنید. شما می توانید با کمک هوش مصنوعی DesignEVO مناسب ترین الگو با کسب و کارتان را پیدا کنید‌. همچنین می توانید عناصر الگو خود را مطابق با نیاز کسب و کارتان تغییر بدید یا اینکه به آن شکل اضافه کنید تا به استاندارد شما نزدیک بشه. شما می توانید لوگو طراحی شده را با نسخه پرمیوم یا رایگان دانلود کنید. نسخه پرمیوم امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میده.
    از ویژگی های این ابزار قدرتمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • این ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان برای شروع طراحی لوگو بیش از ۱۰۰۰۰ لوگو و آیکون وکتور رایگان دارد.
  • در انتخاب فونت ها دست شما باز است و می توانید بین ۱۰۰ سبک فونت، مناسب ترین را انتخاب کنید.
  • شما می توانید فایل طراحی شده را با کیفیت بالا PDF و SVG دانلود کنید.
  • ابزار آنلاین طراحی لوگو با هوش مصنوعی Looka Logo Maker
    این ابزار برای ساخت لوگو در ابتدا  اطلاعات بازار را جمع آوری کرده و با پرسش های در مورد حوزه فعالیتتان لوگو مورد نظر شما را طراحی می کند‌. در ادامه این ابزار چند نمونه سبک رایج را به شما پیشنهاد میده که شما مطابق با سلیقه خود می توانید سبک مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین امکان ویرایش بعد از طراحی لوگو وجود دارد.
    ویژگی های این ابزار آنلاین:
  • این ابزار قابلیت تولید بیش از ۷۵ لوگو را در لحظه دارد.
  • چندین دسته طرح رنگ و بیش از سیصد نمونه فونت و… دارد.
  • ابزار هوش مصنوعی Tailor Brands Logo Maker
    این سایت طراحی لوگو‌ با هوش مصنوعی دارای چیدمان قابل درک بوده که مراحل ساخت لوگو را برای مشاغل و برند ها آسان تر می کند. همچنین مجموعه ای از سبک ها، رنگ ها، فونت و نماد ها را در اختیار کاربران قرار می دهد تا مطابق با سلیقه خود لوگو مناسبی برای کسب و کار خود طراحی کنند.
    ویژگی های ابزار تیلور برندز:
  • آسان بودن فرایند طراحی لوگو با طرح بندی و رنگ و فونت های مختلف
  • امکان دانلود با کیفیت بالا در پس زمینه شفاف و سفید با نسخه های JPG و PNG
  • امکان ذخیره کردن ترکیبات لوگو مد نظر و دانلود یک نمونه رایگان
  • امکان ایجاد طرح های برندینگ و کارت ویز
  • عملکرد این ابزار بر اساس پاسخ هایی است که از کاربران دریافت می کند.

جمع بندی

در صورتی که برای شروع کار می خواهید یک آرم تجاری برای کسب و کارتان طراحی کنید و برند سازی برای شما اهمیت چندانی ندارد، می توانید از ابزار های طراحی لوگو با هوش مصنوعی استفاده کنید. اما اگر برند سازی و برندینگ برای شما اهمیت دارد و می خواهید در همان ابتدا کار خود برند سازی کنید باید از طراحان گرافیک حرفه ای کمک بگیرید. برای طراحی لوگو حرفه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

خیر، بعضی از سایت ها در ازای ارائه خدمات هزینه دریافت میکن.

شما در کمتر از چند دقیقه می تونید لوگو دلخواه خود را طراحی کنید.

بله، تمام افراد میتونن با این سایت ها لوگو دلخواه خود را طراحی کنند

به این مطلب امتیاز دهید!
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://otters.ir/?p=10508
اشتراک گذاری:
آتر مارکتینگ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد طراحی لوگو با هوش مصنوعی + معرفی ۶ سایت طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

سلام رفیق

به آترز خوش اومدی!
بچه‌ها آماده‌اند تا راهنمایی کنند...

پشتیبانی بهناز شکرگزار
+989389249995
زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۸ شب
سلام وقت بخیر. چطور میتونم کمک کنم؟
×
میتونم کمکت کنم؟