طراحی لوگو
همونطورکه میدونید طراحی لوگو سبک های مختلفی داره که توی مشاغل و برند های مختلف از اون استفاده میشه. تو این مقاله تمام سبک هارو باهم بررسی میکنیم تا شما بهترین انتخاب رو داشته باشید.
لوگو تایپ
به لوگو تایپ ( word mark) هم میگن. توی این لوگو تیم آترز فقط از اسم برند شما استفاده میکنه. این لوگو به دو صورت فارسی و انگلیسی قابل اجراست. البته که برند های بزرگ مثل دیجی کالا یا اسنپ هم به صورت لاتین و هم فارسی لوگو دارن.
لوگو Letterform
این مورد لوگو هایی با حرف تغییر شکل یافته هستن. این لوگو برگرفته از اسم برند شماست که ما با توجه به حرف اول برند شما واستون لوگو طراحی میکنیم. این لوگو مقیاس پذیری بالایی داره، یعنی همه جا میتونین ازش استفاده کنید. مثلا برای ایکون سایت یا ایکون اپلیکیشن.
لوگو مفهومی
به این نوع لوگو (abstract) یا (pistorial) هم میگن. این لوگو دارای نماد هست و از قدرت خیال پردازی ذهن استفاده میشه. و ابهام داره نسبت به برندینگ شما، مثل ایکون اپل، توییتر و پپسی. در واقع یکی از خاص ترین لوگوهاییه که تیم آترز میتونه برای شما طراحی کنه.
لوگو نشانه گذاری
اسم دیگه این لوگو(Badge) هست. این لوگو توی اشکال هندسی خاص قرار میگیره. بیشتر برای باشگاه ها و رستوران ها مورد استفادست. مقیاس پذیری بالایی نداره ولی قابل استفاده روی لباس های شماست. مثل برند استارباکس.
لوگو کارکتر
تیم آترز میتونه برای برند شما یک کارکتر منحصر به فرد و خارق العاده طراحی کنه. برای مثال برند چی توز و BIC دارای یه لوگو و کارکتر منحصر به فرد هستن. شما میتونید این کارکتر رو توی موقعیت های مختلف قرار بدین. مثلا توی موشن گرافی های یا انیمشن ها و یا تبلیغاتتون ازش استفاده کنید.
لوگوی ترکیی
یکی از پرمخاطب ترین و مشهور ترین لوگو ها تا به امروز بوده. توی این لوگو همونطور که میبینید از لوگو تایپ یا لوگو تصویری استفاده میکنیم. مقیاس پذیری بالایی داره و قابل استفاده در بیشترجاهاست. و هیچ محدودیتی براتون نداره. این لوگو به دو صورت لاتین و قابل استفادست.
حرف اخر
اگر نیاز به مشاوره یا طراحی داشتید، همکاران ما در تیم آترز میتونن به شما کمک کنن.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.